سرگرمیتست بینایی

آزمون تمرکز: خانه ای که با بقیه فرق دارد را در یک نگاه پیدا کنید!

آزمون تصویری با شناسایی خانه متفاوت: فکر می کنید بتوانید در عرض 3 ثانیه خانه ای را که با بقیه کمی فرق دارد شناسایی کنید. فقط یک تیزبین تمام عیار که دقت بالا داره میتونه این خانه متفاوت را شناسایی کند. آیا شما می توانید این تفاوت را در این تصویر ببینی!؟ ما شما را به شرکت در این بازی فکری و تعیین سطح IQ خود دعوت می کنیم. ما همچنین راه حل یا همان پاسخ را به مطلب اضافه کرده ایم. اگر نتوانستید که خانه متفاوت را در زمان مشخص شده پیدا کنید و خسته شدید در نهایت به پاسخ مراجعه کنید.

باید بدانید که بازی های فکری در تحریک مغز و بهبود عملکرد شناختی موثر هستند و آنها را به ابزاری ارزشمند برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال تیز و فعال نگه داشتن ذهن خود هستند. شرکت در بازی‌های مغزی می‌تواند منجر به افزایش ظرفیت تفکر و در نتیجه بهبود توانایی‌های شناختی، تفکر سریع‌تر و سطح تمرکز بیشتر شود. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی خانه متفاوت همراه شوید.

این مطلب هم جالبه: چیستان؛ نام گلی است که با حذف کردن حرف اولش بر روی آب شناور می شود!؟

آزمون تصویری با شناسایی خانه متفاوت

با انجام بازی‌های فکری شبیه آزمون شناسایی خانه متفاوت می‌توانید به افزایش اعتماد به نفس شما و کاهش سطح استرس تان در هنگام کار کمک کنید. به هر روی  با تمرین منظم مغز، می توانید سلامت کلی مغز خود را نیز بهبود ببخشید و خطر زوال شناختی را در آینده کاهش دهید. بنابراین، چه به دنبال بهبود عملکرد ذهنی خود باشید یا صرفاً به دنبال راهی سرگرم کننده و جذاب برای تمرین ذهن خود باشید، بازی های فکری یک گزینه عالی هستند.

می دانیم که اضافه کردن یک محدودیت زمانی ممکن است به چالش شما هیجان بیشتری بیافزاید. پس به تصویری که در زیر به اشراک گذاشته ایم نگاه دقیقی بیندازید. اکنون سعی کنید پاسخ را در عرض چند ثانیه پیدا کنید. در این آزمون همانطور که اشاره شد شما باید خانه ای را که با بقیه متفاوت است را در زمان 3 ثانیه ای شناسایی کنید.

این مطلب هم جالبه: تست هوش: سه عدد هندوانه را به گونه ای انتخاب کنید که جمع اشان 30 شود!؟

آزمون تصویری با شناسایی خانه متفاوت-1

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی خانه متفاوت

چالش ها، آزمون ها و بازی‌های فکری برای افرادی که در چالش شرکت می‌کنند مزایای شگفت‌انگیزی دارد، بنابراین می‌توانید به سمت پایین بروید. کاربران اینترنت در حال کنجکاوی هستند تا بدانند پاسخ مناسب برای این تصویر چیست. قطعا ممکن است گیج شوید. اما یک نفس عمیق بکشید و یک بار دیگر به دنبال پاسخ درست باشید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی خانه متفاوت: از آنجایی که حل این بازی فکری فوق العاده چالش برانگیز است، ما در اینجا پاسخ را برای شما فاش می کنیم.

آزمون تصویری با شناسایی خانه متفاوت-2

 

این مطلب هم جالبه: ارزش عددی پروانه و سنجاقک را در 10 ثانیه پیدا کنید!؟

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی خانه متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی،هوش تصویری، معمای تصویری را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا