سرگرمیتست هوش

اگر هوش کارگاهی خوبی داری بگو چه کسی بی گناه است و به زودی آزاد می شود؟

آزمون شناخت زن بی گناه: یکی از سه نفری که در تصویر می بینید قرار است به زودی از زندان آزاد شود. به نظرتان کدامیک است و چرا؟

امروز در بخش تست هوش اهل فان با یک تست فوق العاده چالش برانگیز با شما هستیم،این تست در شبکه های اجتماعی مختلف بسیار چالش برانگیز بوده و پاسخ های بسیاری برایش ثبت شده است و جواب های بسیار زیادی برایش داده شده است … خب اگر موافق باشید تصویر تست را ببینیم.

 

اینم ببین:آزمون هدیه مرگبار؛کدام زن با گرفتن هدیه زودتر می میرد؟

ادعای باهوش بودن داری بیا اینو جواب بده:اگه جز باهوش ها باشی میتونی مجرم تحت تعقیب رو پیدا کنی

 

تصویر آزمون شناخت زن بی گناه

تصویر آزمون شناخت زن بی گناه

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن بی گناه

زن باردار آزاد میشود

c خوشحال به نظر می رسد که انگار اشتباهی نکرده، A عصبانی است انگار که تصورش را نمیکرده دستگیر شود و دستانش گره کرده است و B بسیار ترسیده به نظر می رسد که دلیلش می تواند به خاطر کم سن و سال بودنش و پشیمانی از اشتباهش باشد.

همچنین c چون چون باردار است باید به بیمارستان برود؛ بنابراین به صورت موقت یا همیشگی از زندان آزاد خواهد شد.

 

چرا سوالات هوش تصویری مهم پاسخ آزمون شناخت زن بی گناههستند؟

سوال هوش زندان: چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟ سوالات هوش تصویری که ما هر روزه به اشتراک می گذاریم در فیسبوک و یوتیوب طرفدارات زیادی دارد. بعضی از آن ها ساده ارزیابی می شوند، در حالی که بعضی دیگر دشوارتر و عجیب تر هستند.

مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفت =

دکمه بازگشت به بالا