فرهنگ و هنر

ندا قاسمی شیرین نون خ با استایل زیبای بلوچی + عکس

ندا قاسمی با لباس بلوچی: ندا قاسمی با لباس زیبای بلوچی: این بازیگر متولد 1366 در کرمانشاه است. ندا قاسکی بازیگر تئاتر و تلویزیون و صداپیشه رادیو  است. او با ایفای نقش «شیرین» در مجموعه تلویزیونی نون خ، شناخته شد. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

عکس ندا قاسمی با لباس بلوچی

ندا قاسمی از جمله بازیگرانی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت محدودی دارد، اما با این حال تصاویر جالب وزیبایی از خودش را منتشر می کند. او در یکی از آخرین پست های خود تصویری زیبا از چابهار و اسکله بریس منتشر کرده است. با عکس ندا قاسمی با لباس زیبای بلوچی در چابهار همراه باشید.

ندا قاسمی با لباس بلوچی 3

ندا قاسمی با لباس بلوچی 1

ندا قاسمی با لباس بلوچی 2

اسکله بریس کجاست؟

اسکله بریس از پرطرفدارترین اسکله‌های نزدیک چابهار است که در طول سال‌های اخیر گردشگران بسیاری برای تماشای زیبایی‌های آن به چابهار سفر کرده‌اند. از میان سواحل جنوبی کشور، سواحل خلیج فارس بیشترین شهرت را دارند؛ در حالی که سواحل دریای مکران در حوالی چابهار از سواحل منحصربه‌فرد صخره‌ای در ایران است.

در سال‌های اخیر محدودیت‌ها برای بازدید از سواحل اطراف چابهار کاهش یافته است و افراد زیادی برای بازدید از اسکله‌های اطراف چابهار به این منطقه سفر می‌کنند. بسیاری از گردشگران اسکله و ساحل بریس را از زیباترین جاهای دیدنی چابهار می‌دانند. با توجه به بکر بودن ساحل بریس، در حال حاضر امکانات زیادی در این منطقه وجود ندارد؛ اما زیبایی‌های چشم‌نواز این ساحل، بازدید از آن را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در سفر به چابهار تبدیل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا