فرهنگ و هنر

هان هه جین سوسانوی جومونگ با شوهر کوچکتر از خودش!!+ عکس

سوسانو و شوهر واقعیش: برای داشتن یک زندگی موفق، ملاک های مهمتری از سن و سال وجود دارد و همانطور که بسیاری از چهره های هنری کشورمان چون شبنم مقدمی، ریما رامین فر، گلوریا هاردی و… تابوشکنی کرده و با مردانی کوچکتر از خود ازدواج کرده و زندگی ایده آلی را تجربه می کنند.

هان هه جین بازیگر کره ای که با بازی در نقش بانو سوسانو در سریال افسانه جومونگ در میان ایرانی ها مشهور شد، از این قاعده مستنی نیست و از همسر معروفش بزرگتر است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به فاصله سنی بازیگر نقش سوسانو و همسرش واقعیش اشاره خواهیم کرد. با مجله اهل فان همراه باشید.

هان هه جین بازیگر نقش سوسانو

هان هه جین بازیگر نقش بانو سوسانو در سریال افسانه جومونگ متولد 27 ام اکتبر 1981 در منطقه دامیانگ واقع در جئولانام- دو کره جنوبی است، همسر واقعی بانو سوسانو کی سونگ یونگ از بازیکنان حرفه ای فوتبال و کاپیتان تیم کره جنوبی متولد 24 ژانویهٔ 1989 می باشد،، بنابراین این زوج 8 سال با هم اختلاف سنی دارند و در واقع هان های جین 8 سال از همسرش بزرگتر است!

هان هه جین و همسرش کی سونگ یونگ در جولای 2013 با یکدیگر ازدواج کرده اند و در 13 سپتامبر 2015 صاحب دختری به نام کی سو اون شدند.

عکس های هان هه جین بازیگر نقش سوسانو و شوهر واقعیش

سوسانو و شوهر واقعیش 3

سوسانو و شوهر واقعیش 2

سوسانو و شوهر واقعیش 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا