سرگرمیمعمای تصویری

سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

سوال هوش سلفی: شما در سرگرمی امروز باید خون آشام را در جمع خانوادگی پیدا کنید. یک خانواده مشغول گرفتن عکس سلفی هستند اما یک نفر در میان آن ها یک خون آشام است!

آیا می توانید تشخیص دهید که کدام یک خون آشام است؟

 

اگر به فیلم و سریال های خون آشامی علاقه دارید و معماهای در میان آن ها را دنبال می کنید این سوال هوش سلفی را از دست ندهید!

 

سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

سوال هوش سلفی

شما می توانید پاسخ سوال هوش سلفی را در پایین صفحه ببینید:

.

.

.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ سوال هوش سلفی:

پاسخ سوال هوش سلفی

همان طور که در تصویر می بینید پاسخ سوال هوش سلفی بسیار ساده بود. دختر خانواده یک خون آشام است. زیرا سایه او در آینه وجود ندارد! بسیاری از کابران به اشتباه مادر خانواده را خون آشام معرفی کرده اند و دلیلشان رنگ تغییر یافته دامن در آینه است ولی این نکته انحرافی است چرا که دامن او با دو رنگ پارچه کار شده است و در اصل نداشتن سایه علت اصلی است.

آیا توانستید جواب سوال هوش سلفی را پیدا کنید؟

تست های IQ چه کاربردی دارند؟

به گفته متخصصان، تست های هوش روشی است که بخشی از تشخیص روانشناختی است و در واقع میزان هوش فرد را مشخص می کند. بسیاری از مردم این سوال را مطرح کرده اند که آیا تست IQ معیار دقیقی برای سنجش هوش است یا خیر. به ندرت بحث هایی پیرامون آن وجود داشته است.

به همین خاطر عده زیادی معتقدند این تست ها برای تشخیص میزان توانایی های نیم کره چپ مغزی مناسب هستند و مهارت های منطقی و حل مسئله و استدلال را می سنجند، اما برای تشخیص هوش های چندگانه نظیر هوش موسیقیایی، هنری و ادبی و تمام آن چه خلاقانه است کاربرد ندارند.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

آزمون هوش تصویری مادر: کدام کودک متعلق به مادری است که روی تاب نشسته است؟

آزمون شناخت مرد خطرناک: اگر باهوشی بگو کدام مرد خطرناکه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا