فرهنگ و هنر

دختر آیشواریا قربانی جدید منحرفان جنسی به خاطر موهایش + عکس

دختر آیشواریا قربانی جدید منحرفان جنسی: به گزارش هندوستان تایمز، آرادیا باچان دختر دو ستاره مطرح سینمای هند « آیشواریا رای » و «آبیشک باچان» پس از شرکت در جشن «آمبانی‌ها» اکنون تبدیل به قربانی جدیدی برای منحرف‌های جنسی «پدوفیل‌ها» در اینترنت شده است، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام، یوتیوب، ایکس و ردیت با انتشار تصاویر یا کامنت‌هایی شرم آور برای نوه ۱۲ ساله آمیتاب باچان، باعث آزردگی و خشم خانواده باچان و طرفداران آن‌ها شدند. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

دختر آیشواریا قربانی جدید منحرفان جنسی 1

دختر آیشواریا قربانی جدید منحرفان جنسی

ماه گذشته، آرادایا برای اولین بار بدون مدل موی چتری در جشن آمبانی‌ها شرکت کرد که ظاهر متفاوت و زیبای او بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت، برخلاف دیگر افراد مشهور حاضر در این مراسم، آیشواریا و آبیشک برای محافظت از دخترشان در برابر طعنه‌های جنسی پاپاراتزی‌ها ترجیح دادند در مراسم فرش قرمز شرکت نکنند. علیرغم تمام سختگیری‌های خانواده باچان و رای، آنها همچنان در حفظ آرامش و امنیت دختراش در برابر تهدیدها ناموفق بودند.

دختر آیشواریا قربانی جدید منحرفان جنسی 2

آرادیا در سال‌های گذشته نیز همواره مورد حمله کاربران اینترنت بوده است، او سال گذشته با حمایت مادرش در دادگاه بمبئی شکایتی رسمی از رسانه‌ها و چنل‌های یوتیوبی که ظاهر او را به دلیل نشان ندادن پیشانی‌اش به سخره گرفته بودند و یا منجر به ساخت شایعاتی دروغین درباره بیماری‌ و.. شده بودند ثبت کرد.

آبیشک باچان نیز در مصاحبه‌ای که اخیر با «تایمز هندوستان» داشت اظهار کرد که امنیت آیشواریا و آرادیا بزرگترین دغدغه و هدف اوست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 17 =

دکمه بازگشت به بالا