فرهنگ و هنر

تغییرات بهاره افشاری بازیگر سریال او یک فرشته بود که باورت نمیشه + عکس

تغییرات بهاره افشاری: بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 در شاهرود و طراح لباس و بازیگر است. بهاره افشاری یک برادر بنام بابک افشاری دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد. در مورد پدر و مادر بهاره افشاری اطلاعات خاصی منتشر نشده است و در این حد میدانیم که پدر او در زمینه تولید لباس فعالیت دارد. در ادامه تصاویری از این بازیگر را بعد سال ها ببینید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

ازدواج و همسر بهاره افشاری

در پاسخ به این سوال باید گفت که بهاره افشاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است و تا بحال در هیچ مصاحبه‌ای اعلام نکرده که ازدواج‌کرده است.

 بهاره افشاری 4

در شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی بعد توسط وی تکذیب شد. در ابتدا قرار بوده افشاری در سریال دلنوازان در نقش «یلدا» ایفای نقش کند اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را فسخ می‌کند. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامهٔ دید در شب در این مورد گفت:

«چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.»

تغییرات بهاره افشاری

تغییرات بهاره افشاری 1

تغییرات بهاره افشاری 3

تغییرات بهاره افشاری 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا