سرگرمیتست بینایی

تست بینایی حرف P؛در عرض 10 ثانیه حرف P را در تصویر پیدا کنید

تست بینایی حرف P؛ سعی کنید در عرض 10 ثانیه P را در این تصویر پیدا کنید ؟ به باور سازندگان، تست بینایی حرف P را تنها یک ذهن ازاد و چشم تیزبین می تواند، این حرف انگلیسی را در زمان مشخص شده پیدا کند. هر پازل تصویری و بازی فکری می تواند برای افراد سرگرم کننده و جالب باشد. برای بسیاری از این پازل ها نیازمند قدرت تمرکز، دقت و  بینایی عالی هستید.

به پلیس در شناسایی دزد کمک کن: کدام یکی دزد است و صاحب خانه نیست؟ به پلیس در پیدا کردن دزد کمک کنید!!

 

این موارد همگی جزو توانائیهای شناختی افراد است و با تمرین می تواند توسعه و بهبود پیدا کند. در واقع بازی های فکری، می تواند فعالیت های مغز شما را افزایش دهد. با مجله اینترنتی اهل فان و تست بینایی حرف P همراه باشید.

مادر واقعی رو میتونی شناسایی کنی؟ آزمون هوش مادر پنج فرزند؛کدام زن دارای پنج فرزند است؟

 

تصویر تست بینایی حرف P

تست بینایی حرفP

تست بینایی حرف P

بسیاری از پازل ها، تست ها و بازی‌های فکری شما را وادار می‌کنند تا خارج از چارچوب فکر کنید. به این ترتیب شما می توانید از پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری که در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار بوده و ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است، تست بینایی حرف P است.

در تست بینایی حرف P، شما یک تصویر معمایی را در تصویر می بینید. هدف یافتن حرف P در این تصویر در عرض 10 ثانیه است.

اگر آماده هستید به تصویر نگاهی بیندازیم. شما با کمک این پازل می توانید تمام مهارت های شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید.

با دقت به تصویر نگاه بیندازید و چشمان خود را معطوف به عکس کنید تا بتوانید حرف P را بیابید،تمام سعی و تلاش خود را به کار ببرید،کار آسانی می باشد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

آیا توانستید حرف P را در مدت زمان تعیین شده بیابید؟اگر جوابان بله می باشد باید به شما آفرین گوییم چون چشمان واقعا تیزبینی دارید.اگه هم جواب را پیدا نکردید زیاد خودتان را ملامت نکنید،ممکن است این آزمون برای شما دشوار بوده باشد.با مراجعه به سایر آزمون ها و تست های ما خود را بهتر محک بزنید.

جواب تست بینایی حرف P

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این موضوع هستید، ما یک راهنمایی برای شما داریم.قسمت چپ تصویر رو بیشتر نگاه کنید.میتوانید به راحتی حرف P را ببینید.

جواب تست بینایی حرف P

آیا توانستید حرف P را در مدت زمان تعیین شده بیابید؟منتظر نظرات ارزشمند شما دوستان عزیز هستیم.

برای حل این بازی ها چه باید کرد؟

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این معماها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. شما باید از ذهن خلاق خود استفاده کنید. اما تست بینایی حرف P و موارد مشابه نیازمند تمرکز و قدرت دید عالی هستند.

اینارم ببین:

آزمون شناخت مدل خون آشام؛به نظرتون کدوم مدل خون آشامه؟

بازی فکری گلبرگ: 90 درصد از کاربران در حل این تست دچار خطا شدند!

تست شخصیت گیتار و شهر: بگو تو نگاه اول، چی دیدی تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا