سرگرمیتست بینایی

تست بینایی با آهو: یک تیزبین آهوهای مخفی را در 8 ثانیه پیدا می‌کند!

تست بینایی با آهو: طبیعت و زیبائیهای شگفت انگیز آن می تواند، توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. پیاده روی در طبیعت می تواند حال شما را تغییر دهد. در این میان گاهی دیدن تصاویر طبیعت هم خالی از فایده نیست. به خصوص وقتی که در پوشش تفریح و سرگرمی مطرح می شود. در تست بینایی با دسته آهو شما با تصویری روبرو هستید که در آن چندین آهو حضور دارند. اما این آهوها چنان خود را با محیط ترکیب کرده اند که تنها یک چشم تیزبین می تواند همه آنها را شناسایی کند.

در این مطلب، شما باید بتوانید در کمتر از 8 ثانیه تمام آهوهای موجود در تصویر تست بینایی با آهو را شناسایی کنید. یادتان باشد که زمان شما محدود است و شما باید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. شما در تصویر تست بینایی با دسته آهو، چند آهو را پیدا و شناسایی می کنید. به قول یکی از دوستان، برای دیدن حیوانات استتار شده، شما باید دارای یک چشم عقاب باشید. با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

تست بینایی با آهو

تصویر موجود یک تصویر منحصر به فرد از طبیعت است. در این تصویر چند آهو حضور دارند. آنچه در این تصویر مد نظر ما قرار دارد، شناسایی تمام آهو های تصویر است.آیا می توانید همه آنها را بشمارید؟

اگر آماده یک چالش جدید هستید و می خواهید خود را به چالش بکشید با مجله سرگرمی اهل فان همراه شوید. به خاطر داشته باشید برای انجام این چالش تصویری یا تست بینایی با آهو تنها 8  ثانیه وقت دارید. با هم تصویر تست بینایی با آهو را مرور می کنیم.

تست-بینایی-با-دسته-آهو

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر به این قسمت از مطلب رسیده اید، شاید نتوانسته اید تمام آهوهای موجود در تصویر تست بینایی با آهو را شناسایی کنید. شما می توانید در ادامه تصویر علامتگذاری شده از آهوها را مشاهده کنید.

پاسخ تست بینایی با آهو

 

اگر به اندازه کافی دقیق نگاه کرده باشید، ممکن است همه آهوها را شناسایی کرد. در صورتی که تصویر اولی را تشخیص دادید به سراغ تصویر دوم می رویم. شما در این تصویر باید در نگاه اول، آهو را تشخیص دهید!

تصویر دوم تست بینایی با آهو

تست-بینایی-با-دسته-آهو-2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر ذوم در تست بینایی با آهو

پاسخ تصویر 2 در تست بینایی با آهو

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معماها برای مغز شما مفید هستند.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا