فرهنگ و هنر

سالار سعیدی بازیگر نقش بهمن در سرزمین مادری بزرگ شده چقدر تغییر کرده + بیوگرافی

بیوگرافی سالار سعیدی: وی بازیگر نقش کودکی بهمن در سریال سرزمین مادری متولد 1372 بوده که با سریال سرزمین مادری به شهرت رسید او تجربه بازی در حج پاکان و یکی برای همه ، مامان بهروز منو زد را دارد سالار سعیدی او در سال 1392 در سریال سرزمین مادری تجربه بازی در تلویزیون را به دست آورد و در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

بیوگرافی سالار سعیدی

سالار سعیدی متولد 1372 در تهران بوده که سریال سرزمین مادری مهمترین تجربه بازیگری او به شمار می امده که با کمال تبریزی همکاری داشته است سالار سعیدی تاکنون در فیلم حج پاکان و یکی برای همه”، “مامان بهروز منو زد” بازی کرده است.

بیوگرافی سالار سعیدی 1

سوابق هنری

سالار سعیدی از بازیگران ایرانی است که از کودکی وارد سینما و تلویزیون شده است. او برای اولین با بازی در فیلم حج پاکان وارد بازیگری شد. اما بیشترین شهرتش به دلیل ایفای نقش در سرزمین مادری در نقس بهمن می باشد.

این مجموعه قصد به تصویر کشیدن اتفاقات و جریانات اجتماعی، سیاسی و تاریخی بین سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۷ هجری شمسی را دارد. در دی ماه ۱۳۹۲ اولین قسمت سریال سرزمین کهن از شبکه سه سیما‌ پخش شد و سرانجام پس از سه قسمت به دلیل توهین به قوم بختیاری و تحریف تاریخ پخش سریال با توقف روبه‌رو شد.

سالار سعیدی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در طول مسیر بازیگری در فیلم های یکی برای همه، مامان بهروز منو زد و … بازی کرده است.

 سالار سعیدی 2

بهمن در سریال سرزمین مادری

سریال «سرزمین کهن» با نام فعلی سرزمین‌مادری از شبکه سه سینما و تماشا در حال پخش است. بهمن بهادری پسربچه ای در خانواده اعیانی به دنیا امده و پدرش محمودرضا بهادری و مادرش سوسن است. خانواده اش با رجال دربار رفت و آمد دارد و سپس وارد فعالیت های سیاسی میشود.

سالار سعیدی از بازیگران جوان و مشهور سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۹۲ در سرزمین مادری در نقش بهمن بازی کرده است. او در دهه ۷۰ در تهران به دنیا امده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او زمانی که کودک بود در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است.

 سالار سعیدی 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا