فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی در 25 سالگی+ تصاویر مدلینگ

بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی: کیم یو جونگ متولد ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹میباشد پس از اولین بازی خود، به عنوان یکی از بازیگران کره شناخته شد. بعدها کیم از نقش کودک به نقش‌های نوجوان روی آورد. کیم یو جونگ حالا 25 سال سن دارد و باور نمی کنید بازیگر و مدل معروفی در کره جنوبی شده است!او کارش را از مجموعه تلویزیونی هیو یئون وو، افسانه خورشید و ماه، ملکه می و مادر عصبانی شروع کرد.

افسانه دونگی یکی از سریال های شاخص ساخت کره جنوبی بوده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ شبکه ام بی سی کره جنوبی پخش شد و به دلیل استقبال گسترده مردم شرق آسیا از این سریال در نهایت صدا و سیمای ایران نیز این مجموعه را در اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ پخش کرد و با استقبال مردم روبرو شد. در بخش فرهنگ و هنر با بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی و تصاویر جدید از 25 سالگی  اش در خدمت شما هستیم. با مجله اهل فان همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: پسرهای واقعی سونگ ایل گوک بازیگر جومونگ چقدر بزرگن بهش نمیاد+ عکس

بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی-کیم یو جونگ

خلاصه داستان سریال دونگی

داستان سریال دونگی درباره یک افسانه تاریخی مربوط به کره جنوبی بوده که در زمان سلطنت شاه سوک جونگ یکی از پادشاهان سلسله چوسان رخ داده است کاراکتر اصلی این سریال دختر جوانی به نام دونگی بوده که پدر و برادرش به دلیل حمایت کردن از برد ها محکوم به زندان می شود و در آنجا حکم اعدام شان را می شنوند.

دونگی برای دیدار با پدر و برادرش به پایتخت کره می آید و در نهایت مورد تعقیب سربازان دولت قرار میگیرد دست بر قضا و بعد از مدتی به عنوان یکی از مسئولان دفترخانه موسیقی قصر انتخاب شده و به دلیل استعداد زیادی که دارد او را به عنوان بانوی بازرس انتخاب میکنند و در ادامه اعتماد حاکم را به دست آورده و به عقد او در می آید و از همین طریق می‌تواند بردگان را رها کند.

بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی و تصاویر جدیدش

بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی

بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی و بزرگسالی وی

این مطلب هم جالبه: پسرهای واقعی سونگ ایل گوک بازیگر جومونگ چقدر بزرگن بهش نمیاد+ عکس

بیوگرافی بازیگر کودکی دونگی ستاره کره ای

این مطالبم جالبه:

تصاویر جدید لعیا زنگنه بعد از عمل زیبایی با صورت آب آورده در کنار شوهر

ای پوم در سریال متشکرم یک دختر رعنای 25 ساله شد+ عکس و بیوگرافی

تصاویری نگران کننده از چاقی باران کوثری 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا