فرهنگ و هنر

استایل های جذاب سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان به همراه مادرش

سانیا سالاری و مادرش: او که با ایفای نقش در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسید، در برنامه زنده رود در مورد محل تولد و پدربزرگ و مادر بزرگ خارجیش صحبت کرد. در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر مجله اینترنتی اهل فان از سری مطالب هنرمندان قسمتی از مصاحبه جذاب بازیگر نقش ارغوان در دلدادگان را میخوانید.

سانیا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 تیر 1368 در بوشهر است و تنها یک خواهر دارد. خانم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد و بعد از فارغ التحصیل سال 1392 وارد کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شد و سپس در کارگاه هنری محمد رحمانیان هم شرکت کرد.

سانیا-سالاری-5

خانواده سانیا سالاری

سانیا سالاری تنها یک خواهر دارد و تا 2 سالگی بوشهر بودند، سپس به مشهد نقل مکان کردند و نزدیک به 12 سال در این شهر زندگی کردند سپس به گرگان رفتند تا اینکه سانیا سالاری دانشگاه قبول شد و به تهران آمد.

من بوشهر به دنیا آمدم، مادرم آبادانی هستند، یعنی دراصل پدر و مادرشون عربند. پدر مادرم سوریه ای و مادرشون لبنانی و همه دایی ها و خاله هام و مادرم در آبادان به دنیا آمدند.

سانیا سالاری و مادرش

سانیا سالاری در ادامه گفت و گوی خود در مورد مهاجرتش به تهران و زندگی در شهر مختلف ایران گفت:

پدرم بیرجندی هستند و به همراه مادرم بعد از ازدواج بوشهر آمدند و من و خواهرم بوشهر به دنیا آمدیم و تا دوسالگی بوشهر بودیم و بعد به مشهد رفتیم و 12 سال درمشهد بودیم، پدرم وکیل بود و به خاطر شغلشون یه پرونده ای از شمال داشتند و در رفت و آمد بودند و ما هم گفتیم چقدر خوب میریم چند سالی درگرگان که آب و هوا خوبه زندگی می کنیم،گرگان زندگی کردیم تا اینکه من دانشگاه قبول شدم وبه تهران آمدیم.

عکس های سانیا سالاری و مادرش

سانیا سالاری و مادرش 2

عکس-سانیا-سالاری-و-مادرش

سانیا سالاری و مادرش 3

سانیا سالاری و مادرش و خواهرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا