سرگرمیتست هوش

می تونی حدس بزنی کدوم یکی فقیره؟ دلیلش چیه؟

آزمون هوش کدوم یکی فقیره: آیا قادر هستید بگویید کدام مرد در تصویر فقیر است؟ اگر هوش تصویری خوبی دارید و در مهارت حل مسئله توانایی بالایی دارید این تست برای شماست!

به نظر شما از دو مردی که در رستوران نشسته اند کدام یکی بی پول تر به نظر می رسد؟ آیا پاسخ آزمون هوش کدوم یکی فقیره را می دانید؟ اگر جواب را می دانید باید بتوانید دلیل منطقی و قانع کننده نیز ارائه دهید.

 

اینو از دست نده و ببین: دیدت رو به چالش بکش و بگو کدوم یکی آرایشگر نیست؟

 

خیلی جالب و دیدنی: کدوم ورزشکار متقلبه و دوپینگ کرده؟

برای حل آزمون هوش کدوم یکی فقیره شما بایستی سریع باشید زیرا شما تنها 6 ثانیه فرصت دارید. به تمام نشانه ها دقت کنید. سعی کنید تمام تمرکز خود را در این لحظه متوجه این آزمون کنید.

این رو از دست نده: 12 اشتباه این عکس قدیمی مربوط به سال 1950 را پیدا کنید!

تصویر آزمون هوش کدوم یکی فقیره

آزمون هوش کدوم یکی فقیره - تصویر تست

برای دیدن پاسخ آزمون هوش کدوم یکی فقیره می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید. قبل از دیدن پاسخ می توانید دوباره به تصویر دقت کنید حتی اگر در زمان تعیین شده نتوانستید جواب مناسب را پیدا کنید اشکالی ندارد ما به شما 6 ثانیه دیگر هم وقت می دهیم.

.

اینم ببینید: فقط باهوش ترین افراد سریعا می فهمن: کدوم 3تا بچه داره؟؟

.
.
.

جالب است ببینید: معمایی که هیچکی نتونست حل کنه! بگو کی قاتله؟!

.
.

پاسخ آزمون هوش کدوم یکی فقیره

خیلی جالبه این تست: از هر ده نفر تنها یک نفر چهره پنهان را در این تصویر می یابد!

پاسخ آزمون هوش فقیر

ممکن است برخی فرد سمت چپ تصویر آزمون هوش کدوم یکی فقیره را فرد بی پول تصویر بدانند. به این دلیل که تنها یک فنجای چای یا قهوه سفارش داده است. اما به واقع فرد سمت راست بی پول تصویر است. او چیزهایی برای خوردن سفارش داده است و الان که صورت حساتب رابرایش آوردند، بار دیگر قیمت ها را در منو می بیند. او متوجه شده است که پول کافی ندارد. به همین دلیل عرق کرده و نگران است.

این تستم خیلی خفنه: فقط یک چشم کنجکاو می تواند 6 اشتباه را پیدا کند!

اما اگر به تصویر سمت چپ نگاه کنید از طریق شاخه گل ها متوجه می شوید که این فرد منتظر کسی است. لذا اگر او فقط یک فنجان چای سفارش داده تا رسیدن فرد مورد نظر خود را مشغول کند. این کار به خاطر بی پولی نیست و وی منتظر است که فرد مورد نظر بیاید. احتمالا بعدا سفارش خود را خواهد داد.

حتما ببین: دزد فروشگاه کیه اگر ذهن کارآگاهی داری به سرعت می فهمی!

آیا پیدا کردن جواب آزمون هوش کدوم یکی فقیره برای شما خیلی راحت بود؟

اگر نه، برای انجام این کار، فقط باید لینک روبرو را دنبال کنید: چالش های سرگرمی در اهل فان.

چالش های تصویری چیست؟

یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

چگونه به وجود آمدند؟

چالش های تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آن ها در شبکه های اجتماعی به دلیل همه گیری کوید -19 محبوبیت پیدا کردند.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

تست های سرگرمی بیشتر:

هوش و حواس رو بریز رو هم و سریع بگو کی قاتله؟

اگه میگن ریاضیت خوبه تست هوش کبریت و می تونی حل کنی؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سه =

دکمه بازگشت به بالا