سرگرمیمعمای تصویری

آزمون هوش ربات؟کدوم یکیشون انسان نیست؟

آزمون هوش ربات: وب سایت اهل فان هر روز سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در وب سایت خود ارائه می دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می کند. یکی از این تست ها، آزمون هوش ربات است!

یک روز گرم چند نفر از دوستان در ساحل جمع شده اند و بازی تیمی انجام می دهند.

 

سه نفر در تصویر وجود دارند. گفته می شود یکی از این سه نفر انسان نیست و در واقع ربات است! آیا می توانید او را سریع تشخیص دهید؟!

اگه چشمان تیز بینی داری اینو ببین:تست بینایی خفن: اگر دید خوبی دارید، چند گرگ در این تصویر وجود دارد؟

تصویر آزمون هوش ربات

آزمون هوش ربات

 

به دقت به تصویر بالا نگاه کنید و تمام جوانب را به دقت بررسی کنید تا به جواب درست برسید،خیلی سادست اگه فقط کمی ریزبین باشید و بتونید به خوبی تجزیه و تحلیل کنید،اگه هم نتونستید جواب رو پیدا کنید،زیاد ناراحت نباشید چون قراره  ما به زودی جواب آزمون هوش ربات رو در پایین صفحه بگذاریم،فقط یادت نره اول سعی و تلاش خودتو کن بعد برو سراغ جواب این آزمون.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

جواب آزمون هوش ربات

مرد درون تصویر ربات است، چون عرق نکرده است. نور خورشید به شدت می تابد و دو دختر دیگر شدیدا عرق کرده اند و مرد، تنها فرد درون تصویر است که عرق نکرده است.

اگر شما هم نظر دیگری دارید منتظر نظرات شما دوستان هستیم و جواب را کامل تر کنید.

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید.

آیا سوال هوش تصویری امروز را دوست داشتید؟

برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع تست ها ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای انجام این کار، فقط باید ما را دنبال کنید، تمام. منتظر چی هستی؟

اینارم بببین:

سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

آزمون شناخت فرد کلک باز: فقط زرنگا میتونن بگن کدوم یکی کلک بازه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + یک =

دکمه بازگشت به بالا