سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پیرزن قاتل؛کدام پیرزن شوهر خود را به قتل رسانده است؟

آزمون شناسایی پیرزن قاتل؛در آزمون امروز دو پیرزن به ظاهر مهربان رو میبینیم که مشغول کارهای روزمره خود می باشند،ولی این ظاهر کار است و یکی از آنها شوهر پیر خود را به قتل رسانده است و جسد وی را مخفی کرده است،حال شما باید این پیرزن قاتل را شناسایی و وی را به چنگال قانون بسپارید تا به نتیجه عمل کار خود برسد.

 

برای انجام دادن آزمون شناسایی پیرزن قاتل شما محدودیت زمانی ده ثانیه ای برای شناسایی قاتل دارید. بنابراین اگر به حل معماها علاقه دارید و بازی های فکری بخشی از برنامه روتین زندگی روزانه شماست پیشنهاد می کنیم که این چالش تصویری را از دست ندهید!

این تست خفنم ببین:آزمون شناسایی همسر واقعی؛کدوم یکی از این دو زن همسر مرد می باشد؟

این آزمونو میتونی برو حل کن:آزمون نامزد پولدار زن؛اگه گفتی کدوم زن نامزدش میلیونره؟

 

تصویر آزمون شناسایی پیرزن قاتل

آزمون شناسایی پیرزن قاتل

اگر شما جزو کسانی باشید که عاشق سریال های کارآگاهی همچون شرلوک هولمز،پوآرو و امثال آن باشید به راحتی و حتی در زمان بسیار کمتری از وقت تعیین شده می توانید قاتل را شناسایی کنید،چون کسانی که عاشق اینگونه سریالها می باشند دارای دقت و ظرافت خاصی در توجه به محیط و کوچکترین سرنخ ها دارند.

همان طور که گفتیم در آزمون شناسایی پیرزن قاتل یکی از آنها بر خلاف ظاهر ساده و ساده شان قاتل است و شوهر بیچاره خود را کشته و با خیال آرام به کار خود می پردازد،پس به دقت به تصویر نگاه کنید و این قاتل رو معرفی کنید تا به شزای عمل پلیدش برسد.

برای جواب دادن به آزمون شناسایی پیرزن قاتل باید بسیار ریز بین باشید و به محیط اطراف دقت کافی داشته باشین ،تا بتوانید جواب بدهید،اگر نتوانستید پاسخی بدهید ما جواب این چالش رو به زودی خواهیم گذاشت.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی پیرزن قاتل

پاسخ آزمون شناسایی پیرزن قاتل

پیرزن سمت چپی قاتل می باشد چون آلت قتل که چاقوی بسیار تیزی می باشد را در جیب خود پنهان کرده و همینطور انگشتان پای شوهر بیچاره اش از خاک بیرون زده است.

آیا توانستید به راحتی و در مدت زمان تعیین شده به پاسخ آزمون شناسایی پیرزن قاتل دست پیدا کنید؟از آزمونی که برایتان تدارک دیده بودیم راضی بودین؟ما رو از نظرات ارزشمند خود بهرمند کنید،منتظرتون هستیم.

در آزمون شناسایی پیرزن قاتل بر چابکی، کنترل احساسات و مهارت های بینایی شما تاکید می کنیم. بسیاری تعجب می کنند که آیا تست های بهبودیافته می تواند مهارت هایی را برای آنها به ارمغان بیاورد که هرگز نداشتند، حقیقت این است که هیچ مطالعه ای وجود ندارد که این کارایی را ثابت کند، اما بسیاری از متخصصان از این موضوع دفاع می کنند که ورزش مغز و سایر مناطق بدن هرگز جنبه بدی ندارد. این شما را برای رویارویی با آزمونی آماده می‌کند که نیاز به تمرکز، تمایل و چابکی زیادی دارد و حتی بهترین آماده‌ها نیز مشکلات گزارش شده در این چالش را تقویت می‌کنند.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت اهل فان منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

اینارم ببین:

آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا