سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی نوزاد پولدار: یه نظر شما والدین کدام نوزاد پولدارتر هستند؟ چرا؟

آزمون شناسایی نوزاد پولدار: آیا می توانید بگویید که کدام نوزاد پدر و مادر پولدارتری دارد؟ از نظر شما کدام نوزاد در رفاه بیشتری زندگی می کند؟ اگر به جواب رسیدید علت را نیز برایمان کامنت کنید.

برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت اهل فان همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

 

تصویر آزمون شناسایی نوزاد پولدار

آزمون شناسایی نوزاد پولدار

برای دیدن پاسخ آزمون شناسایی نوزاد پولدار به انتهای صفحه نگاهی بیندازید:

.

.

.

.

خب آیا تا اینجا به نتیجه ای رسیدید؟

.

.

.

.

این تست ظاهرا ساده (آزمون شناسایی نوزاد پولدار) باعث نظرات گوناگونی شده و تا به حال جواب درستی برای آن پیدا نشده! شما چه فکر می کنید؟

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد پولدار:

نوزاد سمت راست والدین پولدارتری دارد. حتما می پرسید چرا؟ باید گفت که اگر خوب توجه کنید نوزاد سمت راست پوشش مناسب تری دارد و مشخص است که کلاه و پیراهن وی ست شده است. علاوه بر این قسمت پایین تنه او به حالت قنداق با یک پتوی نوزاد پیچیده شده است و لبخند ملیح و حاکی از رضایت بر صورت نوزاد نقش بسته است. اما نوزاد سمت چپ لباسی به تن ندارد و نوزاد در حالتی بیقرار در حال گریه کردن است.

خب پاسخ شما به آزمون شناسایی نوزاد پولدار چه بود؟ خوشحال می شویم استدلال های خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد پولدار

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد پولدار را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی نوزاد پولدار رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی اشتباه در گروگان گیری؛اگر در یک نگاه، اشتباه حادثه گروگانگیری را پیدا کنی نابغه ای!

آزمون شناخت اشکال تصویر؛چه اشکالی در تصویر شادمانی زن از دریافت نتیجه تست بارداری می بینید!؟

آزمون شناسایی قاتل پرنسس: عمرا بتونی قاتل رو در 3 ثانیه پیدا کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

دکمه بازگشت به بالا