سرگرمیتست هوش

کدوم یکی زن شوهرش رو دور می زنه و بهش وفادار نیست؟

آزمون شناسایی زن خائن: کدام یک از 3 زن تصویر به شوهر خود خیانت می کند؟

مجله سرگرمی اهل فان یک تست هوش آماده کرده است که ذهن شما را در معرض آزمایش قرار می دهد. ببینید آیا می توانید تشخیص دهید که کدام یک از 3 همسر در تصویر به شوهر خود خیانت می کند. اگر در حل معماهای تصویری خبره هستید باید بلافاصله و در یک نگاه آزمون شناسایی زن خائن را تشخیص دهید!

این تست هم جالبه : سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

این تست رو هم ببین : آزمون شناخت فرد کلک باز: فقط زرنگا میتونن بگن کدوم یکی کلک بازه

این بار برای شما یک تست تصویری آورده ایم تا سطح دید و توجه شما را ارزیابی کنیم. برای یافتن پاسخ صحیح باید با دقت به تصویر نگاه کنید و به سه شخصیت زن توجه کنید. یکی از آنها به شوهرش خیانت می کند.

شما باید به شدت به تمام جزئیات در تصویر دقت کنید! اگر پاسخ درست را پیدا نکردید، ما به شما کمک خواهیم کرد! و پاسخ آزمون شناسایی زن خائن را در پایین برایتان قرار می دهیم.

تصویر آزمون شناسایی زن خائن

تصویر آزمون شناسایی زن خائن

آزمون شناسایی زن خائن

به گفته متخصصان، تست های هوش روشی است که بخشی از تشخیص روانشناختی است و در واقع میزان هوش فرد را مشخص می کند. بسیاری از مردم این سوال را مطرح کرده اند که آیا تست IQ معیار دقیقی برای سنجش هوش است یا خیر، و نه به ندرت بحث هایی پیرامون آن وجود داشته است.

.

.

.

.

.اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این هستید، ما پاسخ این معما را داریم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، تصویر زیر این راه حل را بهتر درک می کند.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن خائن

پاسخ آزمون شناسایی زن خائن

دستیابی به پاسخ آزمون شناسایی زن خائن بسیار ساده بود و برای کسانی که نگاهی دقیق دارند در ثانیه اول مشخص بود!

اگر پاسخ را یافتید به شما آفرین می گوییم!

اگر موفق شدید به پاسخ آزمون شناسایی زن خائن برسید، به شما تبریک می گویم! شما بینایی فوق العاده ای دارید! اگر نه، ناامید نشوید! ما هزاران تست دیگر برای شما داریم که می توانید امتحان کنید!

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در سایت اهل فان برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

درباره IQ

IQ توسط روانشناس به دلایل آموزشی یا روانپزشکی اندازه گیری می شود. با این حال، IQ، مانند مفاهیم مرتبط با عقب ماندگی ذهنی یا یک کودک با پتانسیل فکری بالا، یک تشخیص نیست. IQ معمولاً به عنوان بخشی از یک معاینه روانشناختی جامع تر ارزیابی می شود.

مفهوم ضریب هوشی که برای ردیابی دانش‌آموزان و واجد شرایط بودن آنها برای حمایت ایجاد شده است، موضوع انتقادهای روش‌شناختی و روان‌سنجی یا نظری (بحث‌هایی درباره ماهیت هوش) بوده است.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

مزایای بازی فکری و معماها چیست؟

بازی های فکری فرآیند تفکر را تیزتر می کند، آنها تمرینی برای ذهن هستند و تمرکز را بهبود می بخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =

دکمه بازگشت به بالا