سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی خون آشام در رستوران؛به نظرتون کدوم یکی از این افراد یک خون آشامه؟

آزمون شناسایی خون آشام در رستوران؛در آزمون شناسایی خون آشام در رستوران ما سه دوست و همکار رو مشاهده میکنیم که برای خوردن شام به یک رستوران مراجعه کرده اند و دور یک میز نشسته و مشغول نوشیدن می باشند،ولی یکی از این سه همکار یک انسان نمی باشد،بلکه یک خون آشام است.

آیا میتوانید با ذکر دلیل بگویید کدام یک از این افراد که با هم همکار هستند یک خون آشام می باشد؟

 

اگر به فیلم و سریال های خون آشامی همچون ون هلسینگ و خاطرات خون آشام علاقه دارید و معماهای در میان آن ها را دنبال می کنید این آزمون شناسایی خون آشام در رستوران را از دست ندهید!

 

تصویر آزمون شناسایی خون آشام در رستوران

 

آزمون شناسایی خون آشام در رستوران

رای جواب دادن به  آزمون شناسایی خون آشام در رستوران شما فقط ده ثانیه وقت دارید،پس به خوبی و با دقت به تصویر نگاه کنید تا جواب درست را پیدا کنید.

خوب به تصویر نگاه کنید چون بعدا نمیتوانید به خاطر جواب دادن اشتباه آزمون خودتان رو ملامت کنید.

شما میتوانید جواب این آزمون را در پایین صفحه ببینید ولی قبل از نگاه کردن به تصویر کمی سلول های خاکستری مغز خود را به چالش بکشید و جواب  آزمون شناسایی خون آشام در رستوران را بدهید بعد ببینید آیا جواب درست را داده اید یا خیر.

این تصویر نه تنها چشم خوانندگان را آزمایش می کند، بلکه سعی می کند ظرفیت واقعی آنها را در سطح شناختی رمزگشایی کند. همانطور که قبلاً در سایر آزمون ها و تصاویر معمایی نشان داده ایم، این استثنا نیست و دیدن پاسخ بسیار دشوار است. همه چیز به سطح فکری شما بستگی دارد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در رستوران

خب حالا وقتشه که بریم سراغ جواب آزمون شناسایی خون آشام در رستوران و شما رو بیشتر از این منتظر نزاریم و ببینیم ذهن خلاق شما چقدر درست کار کرده است ؟

احتمالا شاید خیلی ها در نگاه اول زنی که پیراهن آبی بر تن دارد را به عنوان خون آشام گفته باشن که اونم بخاطر لکه های قرمز رنگ بر روی اطراف دهانش می باشد و عده ای هم مرد رو خون آشام معرفی کرده اند که اونم احتمالا به خاطر دوتا دندون جلوییش باشه که تیزه.ولی اگه به آینه دقت میکنید متوجه میشین که زن سمت راستی که پیراهن سبز بر تن دارد خون آشامه،چون وی هیچگونه انعکاس تصویری در آینه ندارد.

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در رستوران

شما اگر به فیلمها و سریال هایی در ژانر خون آشامی علاقه مند باشید به راحتی جواب این آزمون رو میتونستید بدین چون همه علاقه مندان به این سبک فیلم ها و سریال ها میدونن خون آشام ها انعکاس تصویر در اینه ندارن.

آیا توانستید به راحتی و بدون تقلب و دیدن جواب به آزمون شناسایی خون آشام در رستوران پاسخ درست بدین؟منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی خون آشام در رستوران لذت برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد؛ با توجه به شواهد میتونید بگید مادر واقعی بچه کیه؟

آزمون شناسایی زندانی زرنگ؛ کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

آزمون شناخت قاتل فراری؛ تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا