سرگرمیتست بینایی

فقط یک چشم کنجکاو می تواند 6 اشتباه را پیدا کند!

آزمون شناسایی خطاهای فرودگاه: آیا قادر هستید که سرگرمی امروز را پاسخ دهید؟ 6 اشتباه موجود در تصویر را پیدا کنید.

از هر ده کاربر 5 نفر در حال حاضر در این چالش بینایی شکست می خورند. تصویری که شبیه هشدار فرودگاه است، زیرا اشیاء، افراد یا چیزهای عجیب و غریب زیادی وجود دارد که باید پیدا شوند.

این تست هم عالیه: تست هوش عاشق واقعی مرد کدومه؟! اگه زرنگی بگو

اینو از دست نده و ببین: دیدت رو به چالش بکش و بگو کدوم یکی آرایشگر نیست؟

فقط یک چشم کنجکاو موفق می شود 6 خطای چالش تصویری را پیدا کند: آیا فکر می کنید می توانید آن را انجام دهید!

تصویر آزمون شناسایی خطاهای فرودگاه

تا می توانید این تصویر از افراد، اشیاء و چیزهایی که در آنجا هستند را با تمام شکوه و جزئیات خود مرور کنید تا 6 خطا را پیدا کنید. از آنجایی که دو مورد برجسته هستند (ما امیدواریم اینطور باشد)، باید دیگران را حتی سریعتر پیدا کنید. اگر نمی توانید، ما به شما پاسخ می دهیم.

جالبه ببینی: فقط باهوش ترین افراد سریعا می فهمن: کدوم 3تا بچه داره؟؟

این ترکیب فرودگاه به هیچ وجه پیچیده نیست، اما برای یافتن اهدافی که این آزمایش پیشنهاد می‌کند، باید بیش از همیشه مراقب باشید. شما تقریباً هفت ثانیه برای این چالش بینایی فرصت دارید، برای هر جسم کمی بیشتر از یک ثانیه.

آزمون شناسایی خطاهای فرودگاهراه حل آزمون شناسایی خطاهای فرودگاه پایین صفحه:

.
.
.
.
.
.

پاسخ آزمون شناسایی خطاهای فرودگاه

جواب آزمون شناسایی خطاهای فرودگاه: مراقب پاسخ به این چالش عظیم باشید، زیرا پیچیده تر از آنچه تصور می کردید بود. دقیقا به غیر از بشقاب پرنده در پنجره و توپ دیسکو، یک بمب، یک دلقک، چند کفش اسکی و یک گاری بدون لاستیک هم بود. فراموش نکنید که دوستان خود را به چالش بکشید و این چالش را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید!

حتما ببینید: اگه باهوشی و ذهن کارآگاهی داری کی زودتر فرار می کنه؟؟

پاسخ آزمون شناسایی خطاهای فرودگاه

آیا آزمون شناسایی خطاهای فرودگاه را دوست داشتید؟

برای شما خیلی راحت بود؟ خب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع سرگرمی ها ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید.

برای انجام این کار، فقط باید پیوند روبرو را دنبال کنید: تست های بیشتر مجله سرگرمی اهل فان.

یک چالش بصری چیست؟

چالش بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری یا بازی های فکری شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه سرگرم کننده هستند.

چگونه به وجود آمدند؟

چالش های بصری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها در شبکه های اجتماعی به دلیل همه گیری کووید-19 محبوبیت پیدا کردند، زیرا بسیاری از کاربران در تمایل خود برای جلوگیری از سرایت، در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها معماهای ویروسی را جایگزین سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند.

ممکن است برای شما جالب باشد

اگه ضریب هوشی تون بالاست جان کی در خطره؟؟

کمتر کسی می تونه بگه حقیقت این ماجرای عجیب چیه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا