سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی آدم دغل قایق: چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند؟

آزمون شناسایی آدم دغل قایق: شما برای رمزگشایی آزمون شناسایی آدم دغل قایق، فقط 4 ثانیه فرصت دارید. این آزمون هم در زمره آزمون هایی است که توانسته است چایگاه خوبی در میان علاقمندان به سوالات و بازی های فکری پیدا کند. شما در آزمون شناسایی آدم دغل قایق با یک سوال جالب روبرو هستید. چه کسی در قایق کمتر تلاش برای حرکت قایق را انجام می دهد. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی آدم دغل قایق همراه باشید.

این هم جالبه: آزمون آرایشگر دیوانه؛به نظر شما کدوم آرایشگر دیوانه تر است؟

مجله سرگرمی اهل فان با انتشار جدیدترین و جذاب ترین سوالات و معماهای تصویر تلاش دارد، لحضات خوشی را برای شما رقم بزند. همچنین با کمک این بازی ها می توانید سطح مهارت های شناختی و حتی هوش خود را بالا ببرید. پس اگر به دنبال چالشی ترین و  پیچیده ترین چالش ها، در جای خوبی قرار داربد. شما می توانید با کمک این سوالات هم خود را محک زده و هم اطرافیان و دوستان خود را مورد آزمایش قرار دهید.

اینم ببین: تست شمع: اگر قدرت دید خوبی دارید شمع را پیدا می کنید؟

جواب این آزمون چی میشه؟آزمون شناخت معلم پولدار؛به نظر شما کدوم یکی از معلما پولداره؟

 

آزمون شناسایی آدم دغل قایق

چه کسی در این معمای تصویری کمتر تلاش دارد. در این تمرین ذهنی جدید شما قادر خواهید بود گروهی از جوانان را در حال انجام ورزش مورد علاقه خود یعنی قایق رانی مشاهده کنید. در نگاه اول همه چیز نرمال به نشر می رسد. هر کدام از قایق رانان برای رسیدن به هدقف در حال تلاش و تکاپو هستند. اما تنها یکی از آنها کمتر از آنچه که تلاش کند، تلاش می کند. اما کدامیک؟

شما در آزمون شناسایی آدم دغل قایق باید به دنبال پاسخگویی به سوال بالا باشید. اما یادتان باشد که برای پاسخگویی به سوال بالا، وقت زیادی ندارید. شما باید تلاش کنید در کمتر از 4 ثانیه، آزمون را رمزگشایی کنید. اگر  اماده اید، تصویر را با هم مرور می کنیم.

شخصیت خودتو بدون چجوریه:تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

آزمون شناسایی آدم دغل قایق

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آدم دغل قایق

جواب سوال را پیدا کردید؟ در صورت عدم دستیابی به پاسخ سوال آزمون شناسایی آدم دغل قایق نگران نباشید. شما می توانید پاسخ طراح این آزمون را در پایین صفحه ببینید. اما قبل از آن بهتر است که برای بار دوم برای رمزگشایی آزمون شناسایی آدم دغل قایق تلاش کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آدم دغل قایق: در اینجا ما آزمون را برای شما رمزگشایی می کنیم.با توجه به نحوه به دست گرفتن پاروها مشخص است قایق به سمت راست در حال حرکت است و جوان قرمز پوش سمت راست اولین فرد در جریان مسیر هست و از چهره اش مشخص است که فشاری به خود به عنوان طلایه دار قایق وارد نمی کند و انگار دارد سوت میزند و باعث شده که فرد آخری سمت چپ فشار زیادی را تحمل کند.

پاسخ آزمون شناسایی آدم دغل قایق

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم دغل قایق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اینارم ببین:

آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

آزمون شناخت پدر واقعی؛کدوم یکی از مردان پدر واقعی دختره؟

تست شخصیت همسر پیرمرد ناقلا: کدوم یکی از زن ها همسر پیرمرد ثروتمند هست؟

اگر تیزبینی سریع بگو کدامیک از این زنان خانه دار، واقعا خطرناک و مشکوک است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. جواب درسته اما راه حل شما اشتباه و حتی خنده دار است. به این دلیل نفر آخر زحمت زیاد نمیکشد چون وگرنه هنگام دم و بازدم شدید نمیتوان صوت زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا