سرگرمیتست هوش

آیا رئیس ها رو در یک نگاه می شناسی؟ پس بگو کارمند کدومه؟

آزمون شناخت کارمند: آیا در تست هوش امروز می توانید بگویید که کدام شخص کارمند است؟ آیا توانایی تشخیص رئیس را دارید؟ سرگرمی امروز را از دست ندهید.

آزمون شناخت کارمند از آن جمله معماهای تصویری است که می تواند به خوبی ذهن و توانائیهای شناختی شما را مورد آزمایش قرار داده و به چالش بکشد. شما در این ازمون باید بتوانید در زمانی که مشخص شده است، کارمند را از رئیس تشخیص دهید. با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

این تستم خیلی خفنه: فقط یک چشم کنجکاو می تواند 6 اشتباه را پیدا کند!

اینم ببینید: فقط باهوش ترین افراد سریعا می فهمن: کدوم 3تا بچه داره؟؟

آزمون شناخت کارمند نیز یک تمرین مناسب برای مغز شماست. بله درست است ذهن ما نیز برای فعال شدن نیاز به نرمش دارد. بنابراین بایستی هر روز آن را به چالش بکشید.

تصویر آزمون شناخت کارمند

آزمون شناخت کارمندیادتان نرود که شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید. بنابراین علاوه بر یافتن پاسخ درست میزان سرعت عمل شما نیز مهم است! ارائه پاسخ مناسب از سوی شما به معنای تیزبینی و دقت شماست. در این تست هوش از شما خواسته می شود که حدس بزنید در تصویر بالا چه کسی کارمند است؟

حتما ببینید: اگر عاشق شدی می تونی عشق مرد رو پیدا کنی!

برای دیدن پاسخ آزمون شناخت کارمند به پایین صفحه مراجعه کنید و پاسخ خود را مقایسه کنید:

.

.

تست سخت برای باهوش ها: اگه میگن ریاضیت خوبه تست هوش کبریت و می تونی حل کنی؟!

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت کارمند

پاسخ آزمون شناخت کارمند

راز پاسخ به آزمون شناخت کارمند در شناخت حرکات بدن نهفته بود! اگر به تصویر دقت کنید می بینید که مردی که پیراهن سفید پوشیده در دست دادن حالت غالب دارد و این از نوعی اعتماد به نفس و جایگاه بالاتر نشات گرفته است. بنابراین مرد سمت چپ که کت و شلوار پوشیده کارمند است.

چالش های تصویری چیست؟

یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

چگونه به وجود آمدند؟

چالش های تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آن ها در شبکه های اجتماعی به دلیل همه گیری کوید -19 محبوبیت پیدا کردند.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

لینک های مرتبط:

اگر خیلی باهوشی این چالش تصویری رو از دست نده!

یک نکته عجیب و خنده دار در تصویر وجود دارد که فقط نابغه ها می فهمند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا