سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت مرد خطرناک: اگر باهوشی بگو کدام مرد خطرناکه؟

آزمون شناخت مرد خطرناک : آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله اهل فان دنبال کنید.

این نوع از آزمون های هوش از جمله آزمون خانوم پولدار به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است.

این تست هم جالبه : سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

این تست هم جالبه : کدوم یکی زن شوهرش رو دور می زنه و بهش وفادار نیست؟

آیا شما فردی تیزبین هستین و در یک نگاه افراد را می شناسید یا در مورد افراد قضاوت اشتباه می کنید و آنها را درست نمی شناسید؟معمولا برایتان اتفاق افتاده است که فردی را برای اولین بار ببینید و در موردش قضات کنید که فردی خشک و جدی است و نمی شود با او کنار آمد! ولی بعد از اینکه با اون هم صحبت می شوید و به اصلاح صمیمی می شوید متوجه می شوید که در موردش اشتباه کرده اید … حال اگر میخواهید فردشناسی خود را محک بزنید آزمون شناخت مرد خطرناک برای شما آماده شده است.

از شما در آزمون شناخت مرد خطرناک چه می خواهیم؟

شما در این آزمون شناخت مرد خطرناک با 2 تصویر متفاوت کنار هم رو به رو هستید، 2 مرد را می بینید که با دست خود چشمان یک زن را که ممکن است همسرشان باشد گرفته اند تا به اصطلاح سوپرایزشان کنند، اما به همین سادگی و جذابی نیست و یکی از زنان در تصویر در خطر است زیرا یکی از مردان خطرناک است و همسر زن نیست!!!

با توجه به شواهد در تصویر آزمون شناخت مرد خطرناک تشخیص دهید که کدام فرد خطرناک است و جان زن در خطر است؟ پس با دقت فراوان به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید تا جواب را نیافته اید به پایین صفحه نروید تا جواب را ببینید، اگر بتوانید در کمتر 7 ثانیه این تست را حل کنید شما دارای قدرت فردشناسی بالایی هستید :

آزمون شناخت مرد خطرناک

برای یافتن پاسخ آزمون شناخت مرد خطرناک باید جزئیات توجه کنید و هوش محیطی خوبی داشته باشید …

.

.

.

اینقدر زود ناامید شدی؟

.

.

.

اینقدر که اصرار میکنی برای پایین اومدن احتمالا جواب رو پیدا کردی یا شاید هم نتونستی حل کنی …

.

.

پاسخ آزمون شناخت مرد خطرناک

طبق تصویر و با دقت به جزئیات مرد سمت راست خطرناک است! زیرا حالت صورت و دهان دختر سمت راست نگران است و دست راستش نیز گره کرده است و با دست چپ می خواهد دست مرد را کنار بزند، همچین مرد سمت راست مشخص نیست چه چیزی را پشتش مخفی کرده است.

همچنین مرد سمت چپ مشخص است که دسته گلی را پشتش مخفی کرده و حالت چهره و دهان دختر هیجان زده است و نگرانی در حالات او دیده نمی شود.

پاسخ آزمون شناخت مرد خطرناک

امیدواریم که آزمون شناخت مرد خطرناک برایتان جالب بوده باشد و توانسته باشید که پاسخ مناسب را بدهید، در صورتی که شما نیز برای حل معما دلایل دیگیری نیز دارید برایمان کامنت کنید، کامنت های شما برایمان بسیار مهم و کمک کننده است تا سایر نکات روشن گردد و باعث دلگرمی ماست.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا