سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت مدل خون آشام؛به نظرتون کدوم مدل خون آشامه؟

آزمون شناخت مدل خون آشام؛در این آزمون دو مدل را مشاهده میکنیم که مشغول آماده کردن خود جهت شرکت در مراسم عکاسی برای حضور در یک مجله معتبر مد و لباس هستیم،همه چیز عادی به نظر می رسد ولی در واقع اینگونه نیست،چون یکی از آنها یک خون آشام می باشد.

آیا  میتوانید این مدل رو شناسایی کنی؟

 

اینو میتونی جواب بده: آزمون نامزد پولدار زن؛اگه گفتی کدوم زن نامزدش میلیونره؟

رمزگشایی و ارائه پاسخ به سوالات و آزمون های تصویری،نیازمند دقت و تمرکز عالی است.تنها افرادی میتوانند در زمان مشخص شده به این آزمون ها پاسخ دهند که دارای سطح بالایی ازتیزبینی و توانایی های شناختی هستند.

اینم ببین قشنگه: آزمون هدیه مرگبار؛کدام زن با گرفتن هدیه زودتر می میرد؟

جواب این آزمون چی میشه؟آزمون شناخت معلم پولدار؛به نظر شما کدوم یکی از معلما پولداره؟

 

تصویر آزمون شناخت مدل خون آشام

آزمون شناخت مدل خون آشام

اگر جرات غلبه بر این معمای تصویری را داشته باشید،می توانید با شکست آن نبوغ خود را در حل معماها . چالش های تصویری اثبات کنید.معماهای تصویری بهترین گزینه برای سرگرمی هستند که میتوان در فضای اینترنت آن ها را پیدا کرد،زیرا نه تنها روال خسته کننده یک روز کاری سخت را میتواند از بین ببرد،بلکه میتواند توانایی های ما را به چالش بکشد و سبب رشد و توسعه آن ها بگردد.پس با سایت اینترنتی اهل فان همراه باشید،چون ما هر روز انواع تستها و آزمونها را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

به نشانه های موجود در تصویر به دقت نگاه کنید ،شما برای حل کردن آزمون شناخت مدل خون آشام تنها ده ثانیه مهلت دارید،بعد از اتمام این زمان میتوانید به پایین صفخه رفته و جواب  آزمون رو ببینید.فقط تقلب نکنید.

شخصیت خودتو بدون چجوریه:تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

آیا پاسخ آزمون شناخت مدل خون آشام را توانستید پیدا کنید و بفهمید که کدام یک از این زنهای جوان یک خون آشام است؟با کمی دقت و دانستن ویژگی های خون آشام ها در کتابها و فیلم های سینمایی به راحتی میتوان به این آزمون به ظاهر دشوار جواب داد.ما بزودی جواب این آزمون را خواهیم گذاشت.

 

پاسخ آزمون شناخت مدل خون آشام 

زن سمت چپی یک مدل خون آشام میباشد؛چون در آینه انعکاس تصویر وی را نمیبینیم و همان طور که میدانیم خون آشام ها دارای انعکاس تصویر نمی باشند.

پاسخ آزمون شناخت مدل خون آشام 

از آزمون شناخت مدل خون آشام که برای شما تدارک دیده ایم راضی بودید؟ما رو از نظرات ارزشمند خود بهره مند کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی والدین مرده؛اگه باهوشی بگو کدوم یک از والدین بچه ها مرده

آزمون نامزد پولدار زن؛اگه گفتی کدوم زن نامزدش میلیونره؟

آزمون خطای عروسی را در کسری از ثانیه بیابید!

شانست رو امتحان کن، اگه باهوشی خون آشام رو تشخیص بده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا