سرگرمیتست هوش

آزمون روان شناسی: اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

تست شخصیت براساس عملکرد: خوب فکر کنید و به این تست شخصیت پاسخ دهید. تنها کاری که باید در تست شخصیت انجام دهید این است که صادقانه پاسخ دهید و به ما بگویید که به کدامیک از افراد تصویر کمک می کنید تا نجات پیدا کند. با مجله سرگرمی اهل فان و تست شخصیت براساس عملکرد همراه شوید.

این یک تست شخصیتی بسیار بحث برانگیز است. در اینجا باید بسیار صادق باشید و با صداقت کامل به فرضی که در ابتدای این آزمون مطرح می شود پاسخ دهید. پس از آن، ما به شما اطمینان می دهیم که جنبه های منحصر به فردی از شیوه نگرش به زندگی را خواهید شناخت که احتمالاً نمی دانستید. پس ادامه دهید و سعی کنید این چالش را حل کنید.

اگه ادعا داری ریاضیت خوبه اینو جواب بده:فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

این آزمون جذابو از دست نده: آزمون شناخت مدل خون آشام؛به نظرتون کدوم مدل خون آشامه؟

 

تست شخصیت براساس عملکرد

ما این سوال را از شما می پرسیم: به کدام یک از افراد حاضر در تصویر چتر نجات می دهید؟ شما سه گزینه دارید: دزد، بزرگترین دشمن شما و همچنین آدولف هیتلر. اگرچه این آزمون تنها یک نمایش ساختگی است، اما شما باید با صداقت پاسخ دهید، زیرا این تنها راه برای دانستن نتایج تست شخصیت خواهد بود.

برای این کار حدود 5 ثانیه به شما فرصت می دهیم. در مورد آن فکر کنید، زیرا هر یک از آنها معنایی در مورد نحوه دیدن زندگی در شرایط مختلف است. از شما دعوت می کنیم در قسمت نتایج آزمون بیشتر با خودتان آشنا شوید.تصویر را با هم مرور می کنیم.

تست شخصیت براساس عملکرد

.

.

.

.

.

نتایج تست شخصیت براساس عملکرد

اکنون که نتخاب خود را انجام دادید می توانید پاسخ انتخاب های خود را در پایین مشاهده کنید :

هیتلر

ویژگی کلی شما: سرسخت و کینه توز. 5 ثانیه طول نکشید تا تصمیم بگیرید. شما به هر کاری که انجامی دهید، اعتقاد دارید، به حدی که برایتان مهم نیست که در این مسیر به شخص دیگری آسیب برسد. با کسانی که به شما صدمه زدند هیچ بخشش یا فراموشی ندارید. شما عملگرا هستید و با افتخار به آن اعتراف می کنید.

بزرگترین دشمن شما

ویژگی کلی شما همدلی و مهربانی شماست. برای چند ثانیه شک کردی، اما برایت واضح بود که باید با کسی که بیشترین آسیب را به تو وارد کرده آشتی کنی. شما همیشه حاضرید به صحبت های آشنایان و حتی غریبه ها گوش دهید، اما باید مراقب باشید، زیرا برخی ممکن است اعمال شما را حمل بر ساده لوحی شما کنند.

دزد

گوشه گیر و تحلیل گر ویژگی کلی شماست. تقریباً شروع به تهیه لیستی از جوانب مثبت و منفی برای تصمیم گیری می کنید. شما در کارتان تلاشی انجام می دهید که شبیه هیچ چیز دیگری نیست، اما شناخت همیشه با تلاش شما برابری نمی کند. شما دوست دارید به حرف های دیگران گوش دهید، اگرچه برایتان سخت است که فکرها و تصمیمات خود را با بقیه در میان بگذارید.

 

اینارم ببین:

تست هوش خانواده فیک را شناسایی کنید!

تست هوش زوج پولدار: مراسم کدامیک گران تر برگزار شده؟!

کدام یکی دزد است و صاحب خانه نیست؟ به پلیس در پیدا کردن دزد کمک کنید!!

معمای قتل یا خودکشی؟ سناریوی واقعی چیست؟!

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا