سرگرمیمعمای تصویری

آزمون آرایشگر دیوانه؛به نظر شما کدوم آرایشگر دیوانه تر است؟

آزمون آرایشگر دیوانه؛در این آزمون دو آرایشگر را مشاهده میکنیم که با روشهای عجیبی در حال اصلاح کردن سر مشتریان خود می باشند و انگار در کار خود نیز مهارت بالایی دارند ولی یکی از آرایشگران دیوانه می باشد اونهم به دلیل سبک عجیب کارش.

آیا میتوانید بگویید کدام آرایشگر دیوانه تر می باشد؟

 

شما برای پی بردن به شناخت آزمون آرایشگر دیوانه تنها ده ثانیه وقت دارین.شاید بگویید چرا برای پیدا جواب زمان تعیین کرده ایم؟ جواب ساده است،محدودیت زمانی آزمون های تصویری سبب می شوند که مغز شما تلاش کند در زمان بسیار کم تمرکز شما را بر روی تصویر فراهم کند. این تمرکز می تواند به فعالیت مغز نیز کمک کند و زمینه را برای رشد توانایی ها و مهارت های شناختی فراهم کند.

این آزمون خفنم ببین:آزمون هدیه مرگبار؛کدام زن با گرفتن هدیه زودتر می میرد؟

تصویر آزمون آرایشگر دیوانه

آزمون آرایشگر دیوانه

چالش‌های تصویری هر روز پیچیده‌تر و حتی معمایی‌تر می‌شوند، به همین دلیل است که اگر می‌خواهید در زمان تعیین شده بر آنها غلبه کنید، باید حواس خود را به حداکثر برسانید و نشان دهید که مهارت‌های برتری نسبت به بقیه کاربرانی دارید که نمی توانند در زمان مشخص شده به پاسخ برسند. با مجله اینترنتی اهل فان و آزمون آرایشگر دیوانه همراه باشید.

فقط یک فرد تیزبین و نکته سنج می تواند جواب آزمون را در یک نگاه بگوید.قبل از شروع با این چالش تصویری باید بگوئیم که سطح دشواری آزمون آرایشگر دیوانه به قدری بالاست که 99 درصد از کاربرانی که آن را امتحان کردند نتوانستند بر آن غلبه کنند. این بدان معنی است که شما باید حواس پنج گانه خود را تیز کنید و در صورت لزوم حواس ششم را بیدار کنید تا راه حلی برای مشکل موجود پیدا کنید. با هم تصویر آزمون آرایشگر دیوانه را مرور می کنیم.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون آرایشگر دیوانه

اگر در حال خواندن این سطرها هستید، به احتمال زیاد نتوانستید خطا را در آزمون آرایشگر دیوانه با حضور دو آرایشگر به ظاهر خفن پیدا کنید.پنج ثانیه دیگه به شما فرصت می دهیم تا جواب آزمون رو بیابید.

آرایشگر سمت راستی دیوانه تر می باشد،اونم بخاطر اینکه کسی با تبر مو را در هوا نمیتواند اصلاح کند،اگر کسی هم با چنین وسیله خطرناکی بخاد سر رو اصلاح کنه موها رو روی تخته ای یا سطحی صاف میگذارد.

پاسخ آزمون آرایشگر دیوانه

ولی نصیحتی را از ما پذیرا باشید اگر قصد اصلاح سر خود را دارید سراغ آرایشگرانی که تبر و آتش را به جای قیچی سلمانی استفاده میکنند نروید مگر اینکه از جان خود سیر شده باشید.

امیدوارم از آزمون آرایشگر دیوانه لذت کافی را برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون بینایی دروغگو: یک از زن ها دروغ می گوید به نظر شما کدوم یکی می تونه یه تبهکار باشه؟

آزمون شناسایی پیرزن قاتل؛کدام پیرزن شوهر خود را به قتل رسانده است؟

اگر واقعا نبوغ داری، تنها با جا به جا کردن یک کبریت معادله را حل کن!!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + ده =

دکمه بازگشت به بالا