فرهنگ و هنر

بیوگرافی سیما خضرآبادی، از ازدواج دوم تا چگونگی علاقمند شدن به نماز خواندن+عکس های جذاب

بیوگرافی سیما خضرآبادی: سیما خضرآبادی متولد 11 فرودین 1368 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است، خیلی علاقه دارد جهانگرد شود ، به فکر سلامتی و ورزش کردن است و می گوید به زیبایی و شیک بودن لباس اهمیت می دهم. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی اهل فان با بیوگرافی سیما خضرآبادی و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی سیما خضرآبادی

همان طور که اشاره شد خانم خضرآبادی متولد سال 1368 است. پدرش حسن خضرآبادی مدیر تولید و مادر چهره پرداز سینما می باشد ، برادرش نیز مدتی کار تصویرداری می کرد و حالا در فست فود خود کار می کند.

او درباره کودکی اش می گوید: دانش آموز درسخوانی بودم و پدرم به شدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بودند به درسم لطمه می خورد ، پدرم دوست داشتند من در شرایط حرفه ای و پس از گذراندن دوره های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم به همین علت کارم در سینما و تلویزیون را همزمان با اتمام تحصیلاتم آغاز کردم.

 سیما خضرآبادی

اولین فعالیت ها

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.

او در سریال علی البدل هم بازی قابل قبولی را ایفا کرد.سیما خضرآبادی ، نقش دانشجویی به نام آناهیتا اقبالی را در سریال «علی البدل» بازی می کرد.

بیوگرافی سیما خضرآبادی 1

بازیگر نقش آلما در سریال بازی نقاب ها

او در سریال بازی نقابها که در پاییز 97 از شبکه 2 پخش شد در نقش آلما ایفای نقش کرد.

بچه مهندس 4

سیما خضرآبادی در سال 1399 در سریال بچه مهندس 4 در نقش شیوا موحد که دوست مرضیه بازی کرده است.

بیوگرافی سیما خضرآبادی 4

علاقه به جهانگردی

وی در این باره می گوید: اگر به لحاظ مالی در وضعیت خیلی خوبی بودم دوست داشتم همیشه در سفر باشم و اصلا یک جهانگرد حرفه ای شوم. واقعا عاشق سفر هستم و دوست دارم همه دنیا را ببینم. ماجراجویی را دوست دارم ولی در حد معقول ، شاید در این مورد کمی محتاط باشم. کلا خیلی آدم ریسک پذیری نیستم ، کمی از ریسک کردن می ترسم.

بیوگرافی سیما خضرآبادی 5

ورزش

صادقانه بگویم تا چند ماه پیش خیلی به ورزش اهمیت نمی دادم. حواسم بود که اگر وزنم اضافه شود رژیم بگیرم و تحرک کافی داشته باشم تا به وزن ایده آلم برسم و بعد هم شروع می کردم به پرخوری ، خلاصه اینکه ورزش جزوی از زندگی ام نبود ولی اخیرا مرتب به باشگاه ورزشی می روم و خیلی مراقب تغذیه ام هستم.

بیوگرافی سیما خضرآبادی 6
سیما خضرآبادی و همسر اولش

مصاحبه جالب

خضرآبادی در مصاحبه‌ای گفت: من نماز خواندن را از شهاب حسینی یاد گرفتم. آنقدر زیبا سر کار در هر لحظه‌ای نماز می‌خواند که از همان‌جا تصمیم گرفتم نماز بخوانم.

وضعیت ازدواج و همسر سیما خضرآبادی

خبر ازدواج سیما خضرآبادی در فروردین 96 رسانه ای شد این خبر رسما با انتشار عکس عروسی اش به تایید رسید همسرش در زمینه کیف و کفش فعالیت می کند. اما این ازدواج منجر به جدایی شد.

ازدواج سیما خضرآبادی

بعد از جدایی از همسر اولش، سیما خضرآبادی و ابراهیم کوخانی دو بازیگر جوان و مشهور با انتشار تصویری مشترک در اینستاگرام خبر از شروع یک زندگی جدید داده اند و نوشته اند که :

ای در دل من میل و تمنا همه تو

وندر سـر من مایه سودا همه تو

هرچنـــــد به روزگار در می‌نگرم

امروز هـمه تویی و فردا همه تو

همان طور که اشاره شد خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا