سرگرمیمعمای تصویری

یک نگاه تیزبین می تواند در یک نگاه چهره مخفی را در تصویر اسب شناسایی کند!

چالش های بصری هرگز از مد نمی افتند و در شبکه های اجتماعی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. زیرا این تصاویر چالش برانگیز، تمام توانایی های شناختی ما را محک می زنند. در چالش تصویری اسب وچهره نیز با یکی از همین تصاویر جالب روبرو هستیم. شما باید بتوانید در یک نگاه چهره مخفی را شناسایی کنید. با مجله سرگرمی و هوش اهل فان همراه باشید.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

چالش تصویری اسب وچهره

ثابت کنید که شما یک تیزبین واقعی هستید و چشمانی شبیه چشمان عقاب دارید. دقت نظر وتیز بینی عالی شما می تواند چالش تصویری اسب وچهره را به آسانی حل کند. بر همین اساس بخش معمای تصویری مجله اهل فان در این مطلب، یک تست تصویری ارائه می دهد که در آن باید چهره مخفی را در یک نگاه شناسایی کنید.

به باور منتشر کننده این تصویر قدیمی که در دهه 1880 طراحی شده است، یکی از پیچیده ترین تصاویر معمایی است که تنها افراد تیزبین قادرند در یک نگاه چهره مخفی را در آن تشخیص دهند.

اگر آماده هستید، دقت و بینایی خود را در زمان مشخص شده آزمایش کنید و ببینید شما جزو همان معدود انسان هایی هستید که معما را حل می کنند. اگر آماده هستید تصویر را ببینید!

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

تصویر چالش تصویری اسب وچهره

چالش-تصویری-اسب-وچهره-3

.

.

.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

پاسخ چالش تصویری اسب وچهره

 

این چالش ویروسی، ادراک و ذهن شما را به خوبی به چالش می کشد، لذا تسلیم نشوید! می توانید باز هم تصویر را بررسی کنید!

.

.

.

.

خلافکار رو پیدا کن: اگر بتونی در نگاه اول زن خلافکار رو پیدا کنی باید توی FBI استخدام بشی!

آدم فضایی رو پیدا کن: آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

تسلیم شدید؟ اگر چنین است، در تصویر پایین چهره علامتگذاری شده است!؟

چالش-تصویری-اسب-وچهره-2

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا؛میتونی ربات موجود در میان آدم ها را تشخیص بدی؟

آزمون شناخت اظهارات زن و شوهر: اگر نکته سنجی دروغگو رو در 5 ثانیه تشخیص بده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا