زیبایی و سلامتآرایش و زیبایی

رابطه بین سلامتی و زیبایی!چگونه سلامتی شما بر ظاهر شما تأثیر می گذارد .

رابطه بین سلامتی و زیبایی: سلامتی و زیبایی از بسیاری جهات تقریباً مترادف هستند. حتی تمام گران قیمت ترین محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی دنیا را هم اگر به خوبی از خود مراقبت نکنیم، به هیچ وجه به ما کمکی نمی کنند.

بهترین مرطوب‌کننده‌ها برای پوستی که دائماً در معرض آسیب و غفلت از نگهداری است هیچ کاری نمی‌کند و اگر عادت‌های بد و انتخاب‌های نامناسب سبک زندگی را رعایت کنیم، بدن ما به سرعت ضعیف و ضعیف می‌شود. آیا می خواهید جذاب تر باشید؟ سپس باید متوجه شوید که پاسخ بیشتر در درون شما نهفته است و آنچه را که هر روز انتخاب می کنید انجام دهید. برای اینکه به شما در درک رابطه بین سلامتی و زیبایی کمک کنیم، در اینجا چند روش را ارائه می دهیم که جنبه های مختلف زندگی ما بر ظاهر ما تأثیر می گذارد.

برای شناخت این توصیه های مراقبتی و زیبایی با مجله اهل فان بخش زیبایی و سلامت همراه باشید.

رابطه بین سلامتی و زیبایی

ورزش

همانطور که کیمبرلی اسنایدر، متخصص تغذیه مشهور می گوید، زیبایی بیرونی عموماً بازتاب سلامت درونی ما است. هر کاری که انجام می‌دهیم یا انجام نمی‌دهیم بعد از مدتی روی صورت یا بدنمان نمایان می‌شود و ورزش جایی است که بیشتر ما تنبل‌ترین حالت را داریم. ثابت ماندن هنگام ورزش دشوار است، اما فقدان فعالیت بدنی فقط منجر به افزایش دور کمر نمی شود – سلولیت، چانه دوتایی(غبغب)، بازوهای شل،صرف نظر از اینکه کدام شلوار را به ما می دهند، آن «تاپ مافین» پهلوهای شکمی عجیب و غریب را به ما می دهند.

پوشیدن مجدد، و بدتر از همه، اعتماد به نفس را کاهش داد. برای جذاب به نظر رسیدن و احساس تناسب اندام، باید ورزش کنیم، و برای انجام آن، بهتر است فعالیتی را پیدا کنیم که با شخصیت ما سازگار باشد. رفتن به باشگاه اصلاً ضروری نیست – می توانید در خانه ورزش کنید یا در نهایت می توانید یاد بگیرید که همانطور که همیشه می خواستید برقصید.جایگزین های جالب بسیاری وجود دارد، باشگاه که به شما کمک می کند بدن خود را مجسمه سازی کنید و آن را همان طور که آرزو می کردید نشان دهید.

رژیم غذایی

احتمالاً چیزی که بیش از هر چیز دیگری بر کیفیت پوست ما تأثیر می گذارد رژیم غذایی است. غذاهای چرب نه تنها برای سیستم قلبی عروقی شما مضر هستند، بلکه برای صورت شما نیز وحشتناک هستند. آنها به راحتی می توانند منجر به چربی بیش از حد در ناحیه T صورت شوند (ناحیه از پیشانی و تیغه بینی )و قند بیش از حد می تواند باعث آکنه، التهاب و قرمزی شود، بنابراین افراد مبتلا به مشکلاتی مانند پسوریازیس و روزاسه حساس هستند.

شما باید مواد مغذی مناسب را به پوست خود بدهید و بهترین راه برای انجام این کار، خوردن وعده های غذایی سالم و متنوع پر از سبزیجات برگ سبز، ماهی و مرغ، آجیل، میوه ها و غلات کامل است. اگر کمبود ویتامین خاصی دارید، غذای خوب به شما کمک می‌کند، و مکمل‌های ارزان‌قیمتی وجود دارند که به ضرر شما نیستند، و در عین حال می‌توانند به شما کمک کنند بدنتان را به مسیر درست برگردانید.

رابطه بین سلامتی و زیبایی

خواب کافی

از چشم‌های پف‌کرده و متورم و حلقه‌های تیره گرفته تا پوستی کدر و مایل به خاکستری از پوست خسته. اگر کم خواب باشید به سرعت درخشندگی خود را از دست می دهید، بنابراین داشتن حداقل هفت ساعت خواب در شب بسیار مهم است. برای تقویت قدرت مفید و شفابخش خواب، سعی کنید از ماسک شبانه استفاده کنید تا ظاهری شاداب و درخشان از خواب بیدار شوید.

هیدراته ماندن

پوست کم آب ضعیف، مستعد کبودی و بدیهی است که بسیار خشک است. بسیاری از ما باید حداقل مقداری آب مصرفی روزانه خود را افزایش دهیم، و اگر در یادآوری نوشیدن مشکل دارید، سعی کنید آب را از طریق نی بنوشید یا سعی کنید با اضافه کردن چند قطره آلوئه ورا و آب لیمو آن را خوشمزه تر کنید. آهسته جرعه جرعه خوردن راحت تر از بلعیدن یک لیوان کامل است و خوب است که عادت داشته باشید همیشه یک بطری آب در اطراف خود داشته باشید.

اگر زندگی سالم تری داشته باشید، احساس بهتری خواهید داشت، ظاهر بهتری خواهید داشت و انرژی بیشتری برای انجام کارهایی که دوست دارید انجام دهید، خواهید داشت. با قدم های کوچک شروع کنید، چند عادت را تغییر دهید، و به زودی خواهید دید که چقدر می تواند متحول کننده باشد.

این را هم می پسندید:

برای داشتن پوستی سالم این 12 غذا را بخورید

مقاله از میا تیلور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا