سبک زندگیرابطه و ازدواج

تلاش برای رابطه عاشقانه!برای بدست آوردن عشق کدام یک بیشتر تلاش میکند؟

تلاش برای رابطه عاشقانه: دلیلی وجود دارد که قرار ملاقات اغلب به عنوان یک بازی شناخته می شود و دانستن قوانین کلید موفقیت شماست. متأسفانه، تشخیص این قوانین ممکن است سخت باشد، و حتی ممکن است به نظر برسد که با شرایط تغییر می کنند.با مجله اهل فان با بخش سبک زنگی همراه باشید.

به عنوان مثال، یک شکایت رایج در بین مردان این است که تشخیص اینکه آیا یک زن برای به دست آوردن آن سخت بازی می کند یا واقعاً علاقه ای ندارد دشوار است. به خواندن دیدگاه یک زن در مورد اینکه چقدر باید برای برقراری ارتباط با کسی که بی‌علاقه عمل می‌کند، انجام دهید، ادامه دهید.

تلاش برای رابطه عاشقانه

در حال حاضر چند مقاله در سراسر اینترنت شناور است که به مردان آموزش می دهد که چگونه با زنی که به نظر نمی رسد تمایلی به گفتگو داشته باشند، نزدیک شوند و درگیر شوند. در حالی که برخی آشکارا طنزآمیز هستند، برخی دیگر در تلاش برای کمک به خوانندگان کم تاطلاع و بی خبر خود صادقانه به نظر می رسند.

به نشانه های اجتماعی توجه کنید

موضوع اینجاست. علیرغم آن چه که بسیاری از کمدی های رمانتیک دوست دارید باور کنید، اکثر زنان به این امید که شاهزاده جذابشان آنها را پیدا کند و آنها را محصور خود کند، در انظار عمومی بیرون نمی روند. در واقع، بسیاری از ما ترجیح می دهیم در این مواقع تنها بمانیم. برخی از زنان تا آنجا پیش می‌روند که وقتی بیرون از خانه هستند از هدفون استفاده می‌کنند تا توجه ناخواسته را از خود دور کنند.

این برای بسیاری از مردان گیج کننده است. به طور کلی، مردان از توجه زنانی که نمی‌دانند استقبال می‌کنند، و درک اینکه چگونه یک زن چنین احساسی ندارد، دشوار است. به ندرت برای مردان پیش می آید که توجه غیرمنتظره و ناخواسته آنها جذاب نباشد، اما در واقع این می تواند احساس ناراحتی و حتی تهدید کند.

اکثر زنان در حالی که در جمع هستند از تعاملات معمولی آزرده نمی شوند یا احساس ناراحتی نمی کنند. و اگر نظر معصومانه شما مبنی بر اینکه کتابی را که او در حال حاضر در کتابفروشی چک می کند را خوانده اید و دوست داشته اید، به یک قرار ناهار منجر شود، عالی است. اما اگر اعصاب این را دارید که به زنی نزدیک شوید که هر سیگنال ممکن “مرا تنها بگذارید” را ارسال می کند، او برای ارتباط سخت بازی نمی کند. به احتمال زیاد، او فقط علاقه ای به این رابطه و ارتباط ندارد.

تلاش برای رابطه عاشقانه-1

قانون دو

قانون دو ساده است: اگر دو بار رد شدید، وقت آن است که ادامه دهید. بگویید که چند دقیقه با او صحبت کرده اید و به نظر می رسد که خوب پیش می رود، بنابراین شماره تلفن او را بخواهید. شاید او مستقیماً به شما «جواب نه» نمی‌دهد، اما به جای آن یک جور بی‌پاسخی می‌دهد. آیا او علاقه ای ندارد، یا برای بدست آوردنش سخت بازی می کند؟ در این مرحله، می تواند به هر طرف برود.

اگر او همچنان به گفتگو ادامه می دهد و شما هنوز احساس می کنید که او همه نشانه هایی را نشان می دهد که علاقه مند است، ادامه دهید و دوباره بپرسید. این زمان است که مهم است. اگر او شماره تلفن خود را به شما بدهد، می توانید از موفقیت خود لذت ببرید. اگر او هنوز راهی برای تماس با او در آینده به شما نمی دهد، وقت آن است که ادامه دهید.

 

چرا قانون دو تا این اندازه مهم است؟ زیرا اکثر زنان نسبت به یک عیب مودب هستند. در واقع، مطالعه پس از مطالعه نشان داده است که حتی اگر زنی احساس کند در خطر است، فقط به این دلیل که نمی‌خواهد بی‌ادب باشد، به تعامل با فردی که احساس می‌کند توسط او تهدید می‌شود، ادامه می‌دهد. در حالی که یک زن ممکن است از علاقه شما احساس خطر نکند، ممکن است علاقه مند به شناختن شما باشد یا نباشد.

با این حال، در هر صورت، او ممکن است به ارتباط با شما ادامه دهد، فقط به این دلیل که نمی خواهد توهین آمیز باشد. مگر اینکه او آشکارا ناراحت است، سعی کرده است مکالمه را به پایان برساند یا به شما گفته باشد که او را تنها بگذارید، ادامه دهید و به صحبت کردن با او ادامه دهید. اما اگر دو بار از او درخواست کنید و او هنوز یک “بله” محکم به شما نداده است، می توانید کاملاً مطمئن باشید که او فقط برای به دست آوردن سخت بازی نمی کند.

یکی از بهترین چیزها در مورد قانون دو این است که بدون توجه به شرایط کار می کند. فرقی نمی‌کند اطلاعات تماس، تاریخ اول، قرار دوم یا هر چیز دیگری را بخواهید، این قانون کار می‌کند.

این را هم بخوانید:

8 کلید برای یک ازدواج موفق و سالم!.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا