سرگرمیتست بینایی

اگر بینایی ات مشکلی نداشته باشد، می توانی چهره آدم مشهوری را در این تصویر تشخیص بدهی؟

تست قدرت بینایی توهم نوری: آیا می توانید شخص مشهور را در این تصویر پیدا کنید؟ به نظر می رسد انتشار انواع بازی های فکری طرفداران بسیاری در میان کاربران اینترنت دارد. به خصوص تصاویر توهم نوری که سطح دید و قدرت آن را مورد آزمایش قرار می دهد. اخیراً یک توهم نوری جالب در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آیا شما می توانید شخص مشهوری  را در این تصویر پیدا کنید؟

شما می توانید قدرت بینایی خود را با این تصویر توهم نوری مورد آزمایش قرار دهید. توهم تصویری، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک از تصاویر ایجاد می شود. ادراکی از تصاویر که با واقعیت متفاوت است. به زبان ساده، توهم نوری نوعی توهم است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم. با تست قدرت بینایی توهم نوری و مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

تست قدرت بینایی توهم نوری

توهمات نوری چیزی است که ما با دیدن یک تصویر یا صحنه از طریق چشمان خود به راحتی فریب می خوریم یا اشتباه درک می کنیم. از آنجایی که کمی مشکل است، مردم دوست دارند توهمات نوری بیشتری را کشف کنند. توهم نوری همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را در توسعه مهارت های مشاهده بهبود می بخشد. مردم به دنبال توهم نوری در اینترنت بودند تا مغز خود را ورزش دهند.

آیا می توانید شخص مشهور در این تصویر را در این توهم نوری پیدا کنید؟ فقط به تصویر با دقت نگاه کنید. آیا می توانید تصویر چهره پنهان را تشخیص دهید؟ در صورتی که تصویر مورد توجه شما قرار گرفت، برای دانستن پاسخ صحیح به تصویر راه حل زیر مراجعه کنید.

 

تصویر تست قدرت بینایی توهم نوری

تست قدرت بینایی توهم نوری

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی توهم نوری

اکثر مردم پس از دیدن توهم تصویر ارائه شده در اینجا با این معما گیج می شوند. با این حال، برخی از افراد می توانند به سرعت پاسخ را شناسایی کنند. در مقابل، دیگران نتوانستند حدس ها و پاسخ های خود را درست دریافت کنند. این توهم نوری به سختی قابل تشخیص است، بنابراین ما پاسخ تصویر را در پایین صفحه، پیوست کرده ایم.

.

.

.

.

.

اکثر مردم در این تصویر که در تصویر می بینید، شخص معروف را نمی بینند. اگر سعی کنید روی مرکز تصویر تمرکز کنید، چهره را می توان دید و این فرد آلبرت انیشتین است.

تست قدرت بینایی توهم نوری

تصویر دوم تست قدرت بینایی توهم نوری

در تصویر دوم چه چیزی می بینید. یک چشم سالم به راحتی تشخیص می دهد.

تست قدرت بینایی توهم نوری

تصاویر توهم نوری

تصاویری وجود دارند که با دیدن آن‌ها چشم باعث خطای دید می‌شود و گا‌ها شخص نمی‌تواند تشخیص دهد تصویری که می‌بیند چیست. تصاویری که به آن‌ها توهمات نوری گفته می‌شود. توهمات نوری (که بعضا توهمات بصری نیز نامیده می‌شوند) تصاویر جالبی هستند که به شکلی متفاوت از واقعیت عینی درک می‌شوند. آنچه چشم انسان می‌بیند توسط مغز به گونه‌ای تفسیر می‌شود که با اندازه گیری فیزیکی تصویر منبع مغایرت داشته باشد.

تست-توهم-نوری

انواع مختلفی از توهمات نوری جالب در اینترنت وجود دارد که همه آن‌ها به دسته‌های مفصلی طبقه بندی شده‌اند، این تصاویر نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز مناسب هستند. این تصاویر می‌توانند مغز افراد را به گونه‌ای دستکاری کنند که شخص مطمئن نیست تصویری که در حال دیدنش است ثابت است یا حرکت می‌کند یا خط‌های درون تصویر در موازات و اندازه یکدیگر هستند یا کاملا متفاوت هستند.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا