سرگرمیتست شخصیت

بگو اول داخل تصویر چی دیدی؟! همه با دیدن نتایج شوکه شدن!

تست شخصیت پلنگ و پرنده: برای اینکه بفهمید اطرافیان تان چجور شخصیتی دارن اشتیاق دارید؟ آیا در مورد شخصیت اصلی خود دچار شک و تردید هستید؟ امروز در وب سایت اهل فان یک تست جالب را برایتان تدارک دیده ایم.

شما فقط کافیست به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و بگویید در نگاه اول چه دیدید؟ اینکه اول چه دیدید بسیار مهم است و ضمیر ناخودآگاه شما را نشان می دهد، پس سعی کنید تفسیر نکنید برای خودتان و نتیجه را بپذیرید!

تصویر تست شخصیت پلنگ و پرنده

حالا با دقت به تصویر زیر نگاه کنید

تصویر تست شخصیت پلنگ و پرنده

تست شخصیت پلنگ و پرنده

.

.

.

.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

نتایج تست شخصیت پلنگ و پرنده

خب حالا به نتایج زیر توجه کنید و آن را با شخصیت خود مقایسه کنید

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

تست شخصیت پلنگ و پرنده 3

دیدن پلنگ

اگر ابتدا این حیوان را در تست شخصیت حیوان و پرنده دیدید به این معنی است که شما یک فرد کاملا کمال گرا هستید. هر مشکلی که هیچ کس نمی تواند آن را حل کند، شما همیشه برای آن راه حل پیدا می کنید. توانایی فوق العاده ای در تفکر تحلیلی و منطقی دارید. به شانس اعتقاد ندارید، اما در عوض به تلاش اعتقاد دارید. شما سخت و صادقانه کار می کنید تا به آنچه می خواهید برسید. همچنین، شما برای صلح و ثبات، ارزش زیادی قائل هستید.

دیدن تست شخصیت حیوان و پرنده به این معناست که شما آدم بسیار مهربانی هستید. مردم را دوست دارید و به رابطه خود با آنها اهمیت می دهید. گاهی اوقات احساسات خود را سرکوب می کنید، اما صبر و حساسیت باورنکردنی دارید.

پرستار ربات رو گیر بیار: آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

 

تست شخصیت پلنگ و پرنده 2

دیدن چهره یک زن

در صورت دیدن چهره زن در تست شخصیت حیوان و پرنده: اگر چیزی هست که برایتان ارزش قائل هستید، آن آرامش است. شما دوست ندارید زندگی خود را پیچیده کنید. شما فردی مصمم، صادق و مستقیم هستید. همچنین فوق العاده احساساتی بوده و از دست دادن عزیزان برایتان سخت بوده و به شدت از آن می ترسید.

از دست نده: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

 

تست شخصیت پلنگ و پرنده 4

پرنده

دیدن پرنده در تست شخصیت پلنگ و پرنده به این معناست که شما صاحب یک شهود ذاتی هستید. یک حس ششم دارید که به شما اجازه می دهد تصمیمات بهتری بگیرید. فردی بسیار احساساتی و خوش بین هستید. می دانید که چگونه بسیار خوب توصیه کنید و همچنین به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید. علاوه بر این، اگر کسی از شما کمک بخواهد، شما همیشه آماده کمک به او هستید.

.

.

.

امیدوارم از تست شخصیت تصویری ویژه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تست شخصیت مجله اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

در میان شناخته‌شده‌ترین انواع آزمون‌ها، تست‌هایی هستند که برای یافتن راه‌حل صحیح به تمرین تخیل بصری نیاز دارند، یا نیاز به شناسایی تصویری در عکس دیگر یا تصویری مشابه دارند. مانند آن چه در بالا مشاهده کردید.

امیدواریم از تست خوشتان آمده باشد. نظرات خود را حتما با وب سایت اهل فان به اشتراک بگذارید!

اینا رو هم ببینید جالبه:

خدمتکار قاتلو میتونی تشخیص بدی: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

قدرت بیناییت رو بسنج: تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

 چالش تصویری شناخت اشتباه؛فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

 تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

 آتش نشان نمایی که اومده عکس یادگاری بگیره کدومه؟! در 8 ثانیه شناسایی اش کن!

چه چیزی در تصویر توجهت رو جلب کرد تا بگم انسان مهربانی با بقیه مردم هستی یا خیر!؟

تست شخصیت شناسی جاده: دوست داری در کدام جاده با حضرت یار قدم بزنی تا بگم چجور شخصیتی داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا