سرگرمیتست بینایی

تست بینایی شناخت عدد: چند عدد را می توانید روی تخته ببینید؟

تست بینایی شناخت عدد: بازی های فکری، پازل ها و تست ها را می تواند از جمله سرگرمی های اصلی فضای مجازی است. شما با انجام این تست ها می توانید توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. بر همین اساس این بازی فکری یک تمرین خوب برای مغز شما می باشد. شما باید تمام توجه خود را اختصاص دهید تا تمام اعدادی که در تصویر ظاهر می شوند به وضوح تشخیص داده شوند. در قسمت تست بینایی مجله اهل فان شما می توانید مغز خود را ورزش و تمرین دهید.

شاید بپسندید: تست هوش کمک به گربه؛آیا میتونی گربه رو وارد مارپیچ دایره ای کنی و به داخل ببری؟

شاید بپسندید: اگر تیزبینی در تست بینایی تصویر متفاوت جالب،حیوان متفاوت را در 7 ثانیه شناسایی کن!

تست بینایی شناخت عدد

هیچ چیز مانند یک تست بینایی یا یک مسئله ریاضی دیوانه کننده برای جلب توجه همه وجود ندارد. مطمئناً در دوران کودکی (همچنین در بزرگسالی، اعتراف کنید) بشان دادن یک تصویر از شما پرسیده شده است که کتاب کجاست؟ همیشه این تست ها جالب بودن و برای حل آن لحظه شماری می کردیم.

ما عاشق تست های بینایی هستیم، تمرکز تا زمانی که بتوانیم چیزی را ببینیم که «در ابتدا» پیچیده به نظر می رسد، اما وقتی به هدف خود می رسیم به ما احساس برتری می دهد. چالش جدیدی که درک شما را به چالش می کشد، مانند اکثریت قریب به اتفاق در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در تصویر تست بینایی شناخت عدد، ماموریت شما یافتن تمام اعدادی است که در تصویر زیر ظاهر می شوند. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و اعدادی را که می بینید یادداشت کنید. تنها افراد تیز بین می توانند هشت عدد را در این تصویر در 10 ثانیه شناسایی کنند. با هم عکس را مرور می کنیم.

اینم قشنگه: تست هوش عدد گمشده؛عدد گم شده را در این معمای ریاضی پیدا کنید و ثابت کنید یک نابغه اید!

تست بینایی شناخت عدد

اینم جالبه: اگه باهوشی در معمای تصویری شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناخت زندانی فراری؛فقط یک فرد جزیی نگر می تواند زندانی فراری را در 10 ثانیه شناسایی کند!

پاسخ تست بینایی شناخت عدد

در نگاه اول هر کسی ممکن است تنها سه عدد را در این تصویر شناسایی کند.عدد های اصلی عکس: 6، 9 و 4. اما شما می توانید به راحتی 8 و 1 را نیز ببینید. و این کافی نیست، ممکن است برخی تمرکز بیشتر داشته باشند و بتوانند 5، 3 و 2 را پیدا کنند. مجموعاً هشت رقم را باید پیدا کنید….

اگر می‌خواهید با قدرت بینایی خود بازی کنید، این چالش را حتما امتحان کنید و آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. این چالش تصویری یا تست بینایی شناخت عدد می تواند توانائیهای شناختی شما را حسابی محک بزند.

یادتان نرود که ببینید: تست شخصیت شناسی تصویری مسیر؛مسیری که انتخاب می کنید فلسفه زندگی شما را آشکار می کند.

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

 تست بهترین ویژگی شخصیتی؛آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یک =

دکمه بازگشت به بالا