سرگرمیمعمای تصویری

تست بررسی وضعیت مغز با درخت؛حیوانات مخفی را در درخت پیدا کنید!

تست بررسی وضعیت مغز با درخت: این تصویر شگفت‌انگیز مغز شما را با چالش روبرو می کند . در این تصویر چند حیوان مخفی شده اند. دقت و تمرکز شما سبب شناسایی این حیوانات خواهد شد. در صورتی که مغز شما آمادگی داشته باشد کمتر از ده ثانیه می تواند این حیوانات را شناسایی کند. با تست بررسی وضعیت مغز با درخت با اهل فان همراه باشید.

جالب است: آزمون شناسایی احمق ترین آدم؛کدوم فرد به نظرتون احمق ترین فرد در تصویر است!؟

پازل ها و تست های تصویر و افزایش تمرکز

در دنیای مدرن امروزی کمتر کسی است که از ابزارهای دیجیتال استفاده نکند. در گذشته برای جمع و تفریق و … از حافظه خود استفاده می کردیم. این کار ناخواسته سبب افزایش فعالیت مغز و قدرت تمرکز ما می شد. اما امروز دیگر با وجود ماشین حساب و ….کمتر کسی ذهن خود را درگیر می کند. شماره تلفن ها بر روی حافظه گوشی های هوشمند ثبت می شوند و گاهی ما حتی شماره تلفن افزاد نزدیک خود را حفظ نیستیم. به هر صورت در چنین شرایطی حل معماها، پازل ها و … می تواند برای لحظه ای ذهن ما را دگیر کند. قدرت تمرکز ما را افزایش دهد و به این ترتیب سبب افزایش عملکرد مغز و راندمان کاری آن شویم.

باهوشا از دست ندین: سوال هوش ریاضی؛ باهوش ها به این سوال ریاضی پاسخ بدهند!

تست بررسی وضعیت مغز با درخت

در این تصویر گیج کننده در مجموع پنج حیوان مخفی شده اند، اما یافتن آنها آسان نیست. مغز انسان قادر به شناسایی جزئیات است، اما در صورتی که برای دیدن جزئیات تمرین داده نشود، نمی تواند آنها را شناسایی کند. برای افزایش دقت و تمرکز مغز باید فعالیت ذهنی را افزایش داد. حل پازل، تست های تصویری، معماها و … از جمله مواردی است که باعث می شود ذهن و مغزتان فعال می شود.

حتما امتحان کنید: شخصیت شناسی تصویری حیوانات قدرتمند: ابتدا تصویر شیر را دیدید یا ببر؟

تصویر تست بررسی وضعیت مغز با درخت

تست بررسی وضعیت مغز با درخت

 

اگر نتوانستید حیوانات را تشخیص بدهید و تصویر آنها را ببینید به پایین صفحه مراجعه کنید.

 

آیا توانستید پیدا کنید. هنوز فرصت دارید. بیشتر نگاه کنید. اگر هم پیدا نتوانستید اشکال ندارد. می توانید به پائین صفحه رفته و ببینید.

.

.

از دست نده: تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

.

.

.

خیلی جالبه ببین: آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی؛ فقط نابغه ها میتونن در 7 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنن!

.

.

این هم جواب:

پاسخ تست بررسی وضعیت مغز با درخت

چالش امروز چطور بود؟ آیا توانستید به راحتی تصاویر حیوانات مخفی شده را پیدا کنید؟ این چالش ها و تصاویر می تواند ذهن شما را آماده کند. آماده برای برنامه ریزی های بزرگتر. برای رسیدن به هدف، دیدن جزئیات یک موضوع یا کار بسیار مهم است. به هر صورت تلاش کنید هر روز ذهن خود را با چالش مواجه کرده و سبب رشد آن شوید.

بخش تست های آنلاین ما تست های جالب شخصیت شناسی، تشخیص قدرت تمرکز و … را آماده کرده است که می توانید با انجام آن ها خود را یک ارزیابی کلی کنید. نتایجی که از تست ها به دست می آورید، نباید به عنوان یک تشخیص صد در صدی در نظر گرفته شود، بلکه فقط برای سرنخ ها و اطلاعات کلی است. هر چند پازل ها و معماها در بلند مدت سبب رشد قدرت تمرکز شما خواهد شد.

بازی های فکری و چیزهایی مانند پازل، معما، تست و یادگیری یک زبان جدید همگی می توانند برای ذهن شما مفید باشند. مجله اینترنتی اهل فان هر روز سوالات و معماهای زیادی برای مخاطبان خود فراهم می کند. شما باید بتوانید از دقت و تمرکز خود برای حل سوالات هوش ساده تصویری کمال استفاده را برده و برای معما یک جواب منطقی ارائه دهید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارو هم ببینید:

آزمون شناخت بچه دزد: بچه دزد را پیدا کنید و کودک را از یک حادثه خطرناک نجات دهید!

آزمون شناسایی بیگانه در مترو؛ اگر مدعی تیزبینی هستی در 7 ثانیه آدم فضایی تصویر را پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا