سرگرمیمعمای تصویری

آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد: این مرد چگونه از پله سقوط کرده،اما هیچ مشکلی برایش پیش نیامد!؟

آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد: شما در این آزمون فقط به این سوال پاسخ دهید که چگونه توانست از سقوط جان سالم به در ببرد؟ شما باید این راز را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. 98 درصد از کاربران در این آزمایش شکست خوردند، زیرا هیچ کس واقعاً نتوانست راه حل واقعی را پیدا کند. جرات کنید خود را به عنوان یک متخصص تقدیس کنید! فقط یادتان باشد که کمتر از 5 ثانیه فرصت دارید و به این ترتیب تمام مهارت های شناختی را مورد سنجش قرار دهید.

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

این بار نوبت شما است که بهترین مهارت های تصویری خود را به نمایش بگذارید، زیرا تعداد کمی هستند که در مدت زمان تعیین شده در این مسابقه به پیروزی دست یافته اند و آیا فکر می کنید می توانید بر معمای تصویری غلبه کنید یا خیر!؟ باید گفت که محبوب ترین فعالیت ها در حال حاضر این نوع تمرینات هستند که شما را به دردسر جدی می اندازند، از روند عقب نمانید و آنچه را که در آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد؟ از شما خواسته شده است را پاسخ دهید.

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

تصویر آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد

آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد

.

.

.

.

.

خلافکار رو پیدا کن: اگر بتونی در نگاه اول زن خلافکار رو پیدا کنی باید توی FBI استخدام بشی!

5 ثانیه شما به پایان رسید، آیا موفق شدید سرنخی را ببینید که شما را به رمزگشایی آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد کمک کند؟ اگر به دنبال پاسخ هستید، هنوز فرصت دارید. به یاد داشته باشید که همیشه مراقب باشید و جزئیات را از دست ندهید، زیرا ممکن است فرصت موفقیت در این بازی ذهنی را از دست بدهید.

آدم فضایی رو پیدا کن: آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

.

.

.

.

.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

پاسخ آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد

اگر به کیسه های خون روی زمین نگاه کنید، این مرد یک خون آشام است. او آسیبی ندید یا اینکه جان خود را از دست نداد، چرا که خون آشام ها تنها یک نقطه ضعف دارند و آن نقشی در قلب است، نه یک سقوط ساده از پله ها.

پاسخ آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد

امیدواریم از پاسخ آزمون چگونه از سقوط جان سالم برد رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

 آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

آزمون شناسایی افراد نابینا؛کدام یک از افراد در تصویر نابینا نیست!

آزمون شناخت اظهارات زن و شوهر: اگر نکته سنجی دروغگو رو در 5 ثانیه تشخیص بده!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا