سرگرمیمعمای تصویری

آزمون مرگ زودتر؛به نظرتون کدوم دختر زودتر میمیره؟

آزمون مرگ زودتر؛در این آزمون ما دو دختر جوان را میبینیم که هر کدام مرگ را جلوی چشمان خود میبینند،به پای یکی از آنها وزنه ای بسته شده و در زیر آب رها شده است و دختر دیگر دست و پاهایش بسته شده و به صورت سرو ته در دیگی که در آن سموم خطرناک می باشد آویزان شده است.

به نظر شما خطر مرگ کدام دختر را در آزمون مرگ زودتر تهدید میکند؟می توانید این موضوع را تشخیص دهید؟

این تست هم خیلی جالبه: آزمون شناخت مرد در پارک؛کدام یک از زنهای موجود در تصویر یک مرد می باشد؟

این تست رو هم ببینید : سوال هوش پیرزن فقیر: کدام مشکلات مالی دارد؟!

آیا برای جواب دادن به آزمون مرگ زودتر آمادگی لازم را دارید؟شما عزیزان میتوانید انواع آزمون های تصویری،شخصیتی،بینایی و… را هر روز در سایت اهل فان دنبال کنید.

 

تصویر آزمون مرگ زودتر

آزمون مرگ زودتر

این نوع آزمون  های سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این سوال هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است.

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

این را هم ببینید: آزمون عدم محبوبیت در خانواده؛کدوم یکی از افراد خانواده دارای محبوبیت نیست؟

برای حل کردن و رسیدن به جواب آزمون مرگ زودتر شما باید بسیار نکته سنج باشین تا بتوانید به جواب درست برسید.شما برای حل کردن این آزمون محدودیت زمانی 10 ثانیه ای دارید تا با توجه به علائم موجود در تصویر و توضیحاتی که در اول متن گفتیم به جواب درست برسید.

اگر شما نتوانستید جواب درست را بیابید مشکلی ندارد چون ما به زودی جواب این آزمون را خواهیم گذاشت،ولی قبل از دیدن جواب آزمون مرگ زودتر ذهن و فکر خود را به چالش بکشید و بعد ببینید جوابی که دادین آیا درست بوده است؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون مرگ زودتر

دختر سمت چپی که دست و پاهایش بسته شده است زودتر می میرد چون دیگی که بر روی آن آویزان شده است سمی می باشد و سموم آن میتواند منجر به مرگی دلخراش برای دختر جوان شود.دختر سمت راستی احتمال زنده ماندنش وجود دارد و اگر هم نجات پیدا نکند حداقل یک دقیقه طول می کشد تا وی بر اثر خفگی بمیرد.

پاسخ آزمون مرگ زودتر

آیا از آزمون مرگ زودتر راضی بودید؟به نظر شما جواب این آزمون چه می باشد؟میتوانید جواب خودتان را در بخش نظرات بگویید.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اینارم ببین:

تست بینایی: اگر ادعای تیزبینی داری هویج متفاوت رو سریعا پیدا کن !!!

آزمون بینایی تعداد زامبی؛در تصویر چند تا زامبی میتونی ببینی؟

آزمون شناختن بچه خون آشام؛به نظرت کدوم یکیشون بچه انسان نیست؟

آزمون شناسایی همسر واقعی؛کدوم یکی از این دو زن همسر مرد می باشد؟

آزمون زوج پولدار؛اگه ادعا میکنی زرنگی بگو کدوم زوج واقعا پولداره؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا