سرگرمیمعمای تصویری

یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی: در آزمون جدیدی در بخش تست هوش مجله سرگرمی اهل فان آورده ایم، شما باید بتوانید یکی از اعضای مافیای زندانی را که واقعا در زندان هم یک زندگی لاکچری دارد و توانسته است از پول و نفوذ خود استفاده کرده و در زندان نیز زندگی راحتی داشته باشد را شناسایی کنید. این آزمون برای رمزکشایی نیاز به نکته سنجی و تیزبینی تمام عیار دارد و شما برای رمزگشایی آن فقط 3 ثانیه وقت دارید. پس از زمان خود به نحو احسن برای حل آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی استفاده کنید.

آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی

در چند ساعت گذشته، یک معمای تصویری دیگر از سری سوالات تصویری در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. هزاران کاربر که فکر می‌کردند در این نوع آزمون ها متخصص هستند، را سردرد کرده‌ است و بیشتر افراد نتوانسته اند در تلاش اول آن را رمزگشایی کنند. شاید زمان محدود 3 ثانیه ای باعث شده که افراد نتوانند به راحتی پاسخگو باشند. به هر حال آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی یک فرصت عالی است تا اثبات کنید که به لحاظ توانائی های شناختی، بهترین هستید.

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط روی آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی تمرکز کنید. برای اینکه  موفقیت در آزمون شناسایی زندانی ثروتمند، نیازمند تمرکز و دقت فراوان شماست.

 

با توجه به تصویر آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی، دو زندانی در یک زندان مرکزی زندانی هستند. تصویر این دو زندانی در یک قاب به تصویر کشیده شده است.یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیای کلمبیاست که دوران محکومیت خود را سپری می کند. آیا شما می تواند او را در یک نگاه (3 ثانیه) شناسایی کنید.

تصویر آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی

.

.

.

 

پاسخ آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی

آیا موفق شدید مرد ثروتمند را در آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی شناسایی کنید؟ اگر چنین است، واقعاً در این نوع ازمون ها بهترین هستید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید می توانید باز هم به تلاش خود ادامه دهید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی: مرد سمت راست یک بطری مشروبات الکلی در دست دارد. ورود مشروبات الکلی به زندان در هر کشوری ممنوع است. اما او با نفوذی که دارد توانسته است این اشیای ممنوع را وارد زندان بکند.

پاسخ آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی

امیدوارم از آزمون شناسایی مافیای ثروتمند زندانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در تست هوش اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا