سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین: با پیدا کردن قاتل، اثبات کنید که هوش کارآگاهی تان بالاست!

آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین: مجله سرگرمی اهل فان با یک آزمون چالشی تصویری دیگر باشماست. آزمونی که هوش شما را محک می زند و اگر شما ذهنیت کارآگاهی داشته باشید می توانید قاتل مردی که بر زمین افتاده را در یک نگاه پیدا کنید!؟طراحی این معما معتقد است که افراد با ضریب هوش بالا و تیزبنی عالی می تواننند این معما را در یک نگاه رمزگشایی کنند. در واقع این آزمون یک ازمایش و محک عالی برای سنجش تیزبنی و نوع نگاه کارآگاهی شماست.

بسیاری از محققان معتقدند که ورزش مغز همچون ورزش جسم برای سلامت این عنصر حیاتی بدن لازم است. اما چگونه می شود ذهن و مغز را ورزش داد. برای ورزش مغز می توان از بازی های فکری مختلف استفاده کرد. این بازی ها مغز را وادار به فعالیت کرده و زمینه را برای رشد و توسعه مهارت های شناختی و فردی که رابطع مستقیم با میزان فعالیت های مغز دارد، فراهم می کند. مجله سرگرمی اهل فان به صورت منظم و مستمر با بهترین و چالشی ترین معماهای تصویری با شما همراه است.

با این تست خودتو به چالش بکش:آزمون هدیه مرگبار؛کدام زن با گرفتن هدیه زودتر می میرد؟

اگه باهوشی اینو حل کن:آزمون آرایشگر قاتل؛اگه باهوشی بگو کدوم آرایشگر قاتله؟

آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین

اگر آماده باشید در ادامه مطلب آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین، قصد داریم معمایی را به شما نشان دهیم که به عنوان یک آزمون و معمای چالشی توانسته است ذهن یسیاری از افراد را درگیر خود کند. به واقع بسیاری از افراد نتوانسته اند در اولین تلاش این معما یا آزمون تصویری را رمزگشایی نمایند. این مسئله اوج چالشی بودن و سختی این آزمون را را برای شما اثبات می کند. پس اگر آماده هستید به خواندن ادامه مطلب و توضیحات آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین  ادامه دهید.

در تصویر آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین  شما با یک صحنه قتل روبرو هستید. مردی بر روی زمین افتاده است و به قتل رسیده است. دوربین های مدار بسته نشان می دهد که سه نفر آخرین ارتباطات را قبل از مرگ با این مرد داشته اند. به نظر شما کدامیک از این سه نفر می تواند قاتل باشد!؟

با دقت به جزئیات تصویر نگاه کنید. تلاش کنید که آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید.

اگه ادعا داری ریاضیت خوبه اینو جواب بده:فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

تصویر اصلی آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین

.

.

.

.

تا جای ممکن سعی کنید به هوش تان متکی باشید و تا معما را حل نکرده اید به پایین نروید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین

آیا توانستید آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین را شکست دهید؟ اگر چنین است، پس ما به شما تبریک می‌گوییم، زیرا شما بخشی از 15% برندگانی هستید که پاسخ صحیح را در زمان مشخص شده پیدا کردند.در غیر این صورت زمان شما برای تلاش دوم آغاز می شود.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین: در اینجا ما پاسخ معمای تصویری را به اشتراک می گذاریم، بنابراین می دانید که چقدر به یافتن راه حل صحیح نزدیک یا دور بوده اید. بسیاری زن خون آشام سمت چپی را به عنوان قاتل معرفی کرده اند به دلیل وجود دو نقطه در گردن مرد روی زمین، ولی با توجه به نظر طراح زن سمت چپ که دستش خونی است قاتل این مرد است و بعید است که این خون سس کچاپ یا چیز دیگری باشد و دو نقطه روی گردن احتمالی بخشی از یک طرح خالکوبی باشد.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارم ببین:

تست هوش خانواده فیک را شناسایی کنید!

تست هوش زوج پولدار: مراسم کدامیک گران تر برگزار شده؟!

 

کدام یکی دزد است و صاحب خانه نیست؟ به پلیس در پیدا کردن دزد کمک کنید!!

معمای قتل یا خودکشی؟ سناریوی واقعی چیست؟!

 

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. دختر سمت چپ درسته چون نیش داره و روی جسدم علامت نیش وجود داشت پس سمت چپ درسته نه راست

  2. میشه بگی خون کجا ریخته که دست زن خونی شده ی قطره خون میشه نشان ما بدی. فقط هرجور که خودت بخواهی نظر میده بدون هیچ مدرکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =

دکمه بازگشت به بالا