سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده: کدام یکی قاتل است؟ باهوشا هم نتونستن بفهمن!

آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده: مجله سرگرمی اهل فان هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

اما ماجرای آزمون شناخت قاتل چیست؟

یک نفر به طرز مشکوکی به قتل رسیده است. منطقی ترین سناریو چیست؟ چه کسی مرتکب قتل شده و شما کدامیک را مظنون این ماجرا می دانید؟؟

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده

آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده

.

.

.

.

.

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

.

اگر تا اینجا آمدید به این معناست که پاسخ آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده را پیدا نکرده اید! می توانید باز هم مکث کنید و جزئیات را مورد بررسی قرار دهید! اما چنان چه نتوانستید نگران نباشید در ادامه جواب را برای شما قرار داده ایم.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده

پاسخ آزمون شناخت قاتل

قیچی خونی پشت موی دختر قرار گرفته. او با قیچی قربانی را به قتل رسانده است. با این حال چهره متعجب و ترسیده دختر کاربران را گیج کرده است، آن ها معتقدند قاتل پسر لباس زرد است، او با قیچی پسر را کشته و بعد آن را پشت موی دختر قرار داده. یک قاتل هرگز آلت قتاله اش را اینقدر واضح نشان نمی دهد که گیر بیفتند. 

با اینجا کاربران دیگری هم تعجب دختر را تصنعی می دانند و می گویند او پسر را به قتل رسانده.

آیا شما می توانید بگویید کدامیک از این سه نفر قاتل است و کدام داستان برای آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده منطقی تر به نظر می رسد؟!

 

پاسخ آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناختن بچه خون آشام؛به نظرت کدوم یکیشون بچه انسان نیست؟

آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

آزمون هوش معلم مرده؛کدام معلم مرده است و دیگر زنده نمی باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا