سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل تصویر: فقط کسایی که هوش کارآگاهی شبیه شرلوک هلمز دارند،قاتل را پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی قاتل تصویر: بر کسی پوشیده نیست که یکی از مزیت های خوب بازی های فکری جنبه سرگرم کنندگی آن هاست. پس از فراگیری بیماری کرونا، سرگرمی ها در اینترنت فراگیرتر شدند. به طوری که بخش  قابل توجهی از صفحات شبکه های مختلف اجتماعی از توئیتر تا فیس بوک و … را سرگرمی هایی همچون انواع و اقسام بازی های فکری تشکبل می دهد. باید گفت که بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند.

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. همچنین زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود. آزمون شناسایی قاتل تصویر مجله سرگرمی اهل فان از جمله همین بازی های فکری است که شما برای پیدا کردن قاتل تصویر، باید از دقت و تمرکز خود استفاده کنید.

 

جواب این آزمون چی میشه؟آزمون شناخت معلم پولدار؛به نظر شما کدوم یکی از معلما پولداره؟

جواب اینو میتونی بگی:آزمون شناخت مرد گرگینه؛کدام یک از مردها یک گرگینه می باشد؟

آزمون شناسایی قاتل تصویر

بر اساس آنچه در پاراگراف های بالا اشاره شد، مجله سرگرمی اهل فان بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری را در حوزه سوالات و معماهای تصویری برای شما به اشتراک می گذارد. شما با مراجعه به وب سایت اهل فان و بررسی و تحلیل این ازمون ها می توانید ذهن و مغز خود را به صورت روزانه ورزش دهید. در صورتی که مرتب این فعالیت ها را ادامه دهید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که ذهن تان متمرکزتر و نگاه تان به پدیده ها جزئی نگرانه شده است. پس با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید و مطالب آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

در تصویر آزمون شناسایی قاتل تصویر، شاهد حضور دو مرد هستید. تصویر عجیبی در مقابل چشمان شما قرار گرفته است. یکی از این دو مرد، قاتلی است که قربانی خود را با وسیله موجود در دست خود از بین برده است. اما فقط یکی از این دو قاتل هستند. به نظر کدامیک می تواند قاتل باشد. با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید.. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 4 ثانیه وقت دارید!

آزمون شناسایی قاتل تصویر

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل تصویر

احتمالا تاکنون پاسخ آزمون شناسایی قاتل تصویر را پیدا کرده اید.اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و جزئیات تصویر آزمون شناسایی قاتل تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل تصویر: بسیاری از افراد مرد سمت راست را قاتل معرفی کردند. اما اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که وسیله در دست این مرد بیشتر شبیه یک اسباب بازی است. اهرم دسته ها به تیغه ها ربطی پیدا نمی کند. اما مرد سمت چپ در حالی که توانسته قربانی خود را از بین ببرد، قیچی خود را تمیز کرده است. اما گویا کودک از قتلی که مرد انجام داده باخبر است و شما می توانید نگرانی و اضطراب و ترس را در چهره دخترک مشاهده کنید.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل تصویر

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

اینارم ببین:

آزمون شناخت مدل خون آشام؛به نظرتون کدوم مدل خون آشامه؟

آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا