سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده؛کدام بازیکن فوتبالی در رختکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است!؟

آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده؛در آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده تصویری را برای شما قرار می دهیم که در آن گروهی از ورزشکاران فوتبال، در رختکن پس از بازی بر روی نیمکت نشسته و مشغول استراحت هستند. ماموریت شما به عنوان یک کارآگاه، پیدا کردن فردی است که دچار حمله قلبی شده و بدون اینکه کسی متوجه شود، فوت کرده است.

آیا میتوانید بگویید کدوم بازیکن دیگر در قید حیات نمی باشد؟

به کارآگاها کمک کن این پرونده رو حل کنند: آزمون شناسایی قاتل مرد روی زمین: با پیدا کردن قاتل، اثبات کنید که هوش کارآگاهی تان بالاست!

 

سوالی که معمای تصویری امروز از شما می خواهد جواب دهید این است که که چه کسی فوت کرده است؟ اگر این معمای تصویری را در10 ثانیه حل کنید، باید گفت که یک تیزبین تمام عیار هستید. چنانکه می توان گفت که شما یک نابغه تمام عیار هستید.

نکته سنجیتو بسنج و ببین در چه حده: آزمون شناختن فرد مشکوک؛کدوم یکی از افراد در تصویر مشکوک به نظر می رسند؟

 

تصویر آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده

آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده

وب سایت ارائه دهند این آزمون معتقد است که تنها افراد نکته سنج و تیزبین می توانند در زمان 10 ثانیه ای آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده را حل کنند. به عبارت دیگر تنها کسانی که توانستند مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را رشد و توسعه داد و هر روز به نحو احسن از آنها استفاده می کنند می توانند این معمای تصویری را در زمان 10 ثانیه ای حل کنند. اگر آماده هستید با وب سایت اینترنتی اهل فان و آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده همراه شوید.

اگرچه بازی فکری که به شما ارائه می دهیم یکی از پیچیده ترین بازی های فکری موجود است، اما ما به توانایی های شما برای رویارویی با این نوع چالش ها اعتقاد داریم. به شما توصیه می کنیم تا حد امکان تمرکز کنید تا بتوانید در زمان تعیین شده ادعای پیروزی کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده

اگر فکر می کردید مرد جوانی که عدد 3 را روی سینه دارد در اشتباهید. احساس بدی نداشته باشید زیرا بسیاری از افراد نیز در اولین تلاش نتوانستند آن را پیدا کنند. تمام جزئیات را تجزیه و تحلیل کنید و حقیقت ماجرا را کشف کنید.

اگر دقت کنید ورزشکار جوانی که در تصویر علامتگذاری شده است دارای پوست سبز رنگ است. این بدان معناست که او احتمالا! از دنیا رفته است، اما هیچ کس متوجه آن نشده است. صحنه را با دقت مرور کنید. شما چه فکر می کنید. نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پاسخ آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده

امیدوارم از آزمون شناسایی فوتبالیست فوت شده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید

اینارم ببین:

تست شخصیت تعادل روحی: آیا تعادل روحی داری؟ بگو اول چه دیدی تا بهت بگم!!

تست بینایی یافتن قطب نما: دزد دریایی قطب نما خود را گم کرده، می توانید پیدایش کنید؟

آزمون شناسایی میزان هوش ریاضی؛قابل توجه ریاضیدان ها: به جای علامت سوال، چه عددی باید بگذاریم!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =

دکمه بازگشت به بالا