سرگرمیتست بینایی

آزمون شناسایی عدد گم شده؛میتونی عدد گم شده در تصویر رو پیدا کنی؟

آزمون شناسایی عدد گم شده؛ در آزمون شناسایی عدد گم شده ما یک تصویر رو میبینیم که در  این تصویر اعدادی نوشته شده است ،همه چیز عادی جلوه می کند ولی در این تصویر اعدادی نوشته نشده است و وظیفه شما این است که این عدد را در کمترین زمان ممکن بیابید.

آیا میتوانید این عددی که نوشته نشده است را به راحتی بیابید؟

 

شما برای حل کردن این آزمون بینایی دارای محدودیت زمانی برای این عکس می باشید و برای جواب دادن به این آزمون تنها 5 ثانیه وقت دارید.آیا می توانید در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهید کدام عدد در تصویر وجود ندارد؟ واکنش کاربران در صفحه فیس بوک طراح این آزمون، حاکی از آن است که اکثر مردم نمی توانند در زمان مشخص شده این آزمون را شکست دهند. به باور طراح، تنها یک نابغه می تواند، آزمون شناسایی عدد گم شده را رمزگشایی کند.

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

 

تصویر آزمون شناسایی عدد گم شده 

آزمون شناسایی عدد گم شده

تنها کاری که باید انجام دهید این است که 5 ثانیه را روی تایمر بگذارید و وقتی آماده شدید، تلاش برای پیدا کردن جواب آزمون شناسایی عدد گم شده را آغاز کنید. اگر عدد گم شده را به راحتی پیدا نکردید، می توانید به پایین  صفحه بروید تا راه حل را ببینید.

قبل از فاش کردن راه حل، توجه داشته باشید که صدها دوستدار پازل قبلاً در مورد شادی خود از شرکت در چالش اظهار نظر کرده اند. وقتی این معما در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد، بسیاری اظهار نظر کردند که راه حل را در عرض چند ثانیه پیدا کرده اند. دیگران نیز بیان کردند که چقدر دوست دارند در چنین ازمون هایی شرکت کنند.

این بازی های فکری می توانند تمرکز ذهنی، استعداد شناختی و حتی دامنه توجه شما را افزایش دهند. میلیون‌ها کاربر اینترنتی از آن‌ها به عنوان یک انتخاب ذهنی در میانه یک روز کاری طولانی استفاده می‌کنند و مزایای آن می‌تواند بی‌شمار باشد.

نامزد واقعی مرد رو بگو کدومه: آزمون شناسایی نامزد واقعی: اگر باهوشی بگو، نامزد واقعی تام، کدام یک از زنان تصویر است!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی عدد گم شده

پاسخ آزمون شناسایی عدد گم شده

امیدوارم از آزمون شناسایی عدد گم شده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی  فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی زن خوش شانس: کدام یک از این دو زن، شانس زنده ماندن دارد!؟

آزمون شناسایی زن خون آشام پارک: اگه فیلم باز هستی بگو کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

معمای تصویری گل متفاوت کدومه؟ اگه تیزی تو 3 ثانیه می گیری قضیه رو!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا