سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی شخص دروغگو؛اگر ادعا میکنی باهوشی در کمتر از 8 ثانیه بگو که نوزاد، فرزند چه کسی است!؟

آزمون شناسایی شخص دروغگو؛ در تصویر آزمون شناسایی شخص دروغگو شما بایک تصویر جالب روبرو هستید. زنی به پلیس مراجعه کرده و مدعی است که زن و مردی نوازد او را دزدیده اند. پلیس به همراه زن به محل اقامت آن زن و مرد می رود. پلیس سوالاتی را از دو طرف می پرسد. هر دو طرف یکدیگر را متهم به دروغگویی می کنند. زن مدعی است که آنها بچه را دزدیده اند و زن و مرد مدعی هستند که زن دیوانه است.

پلیس ماجرا و جوانب و نشانه ها را بررسی می کند. سپس زن را بخاطر اظهارات دروغ دستگیر می کند. به نظر شما پلیس از کجا فهمید که کودک فرزند زن و مرد است و زن اظهارات دروغ داشته است؟

این هم جالبه: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

پلیس با یک نشانه کوچک متوجه دروغگویی زن شد. سپس با انجام آزمایشات پزشکی نیز حدس درست پلیس مشخص شد. به نظر شما آن نشانه چه بود؟همان طور که در ابتدای عنوان اشاره شد زمان شما محدود است پس با دقت و تمرکز لازم به تصویر آزمون شناسایی شخص دروغگو نگاه کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی شخص دروغگو

آزمون شناسایی شخص دروغگو

سوالات هوش تصویری توانسته اند جای خود را در میان مخاطبین در فضای مجازی باز کنند. شما می توانید میزان هوش، نبوغ و حتی مهارتهای شناختی خود را با این سوالات محک بزنید. برای بهبود مهارت های منطقی خود و افزایش قدرت مغز باید هر روز زمانی را برای انجام بازی های فکری در نظر بگیرید. این بازی های در حکم ورزش مغز می باشند.

بهتر است برای بهبود مهارت های منطقی خود و افزایش قدرت مغز خود هر روز پازل ها و بازی های مسابقه ای را حل کنید. معماهای کوتاه آسان مغز شما را وادار به فعالیت می کند و این یک تمرین خوب برای رشد آن است.

ما هر روز با جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش در خدمت شما عزیزان هستیم. پاسخ به این معماهای تصویری واقعاً ساده و واضح است، بنابراین اگر شکست خوردید، این به این معنی است که شما هنوز نتوانستید به صورت کامل از توانائیهای شناختی خود استفاده کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناسایی شخص دروغگو

به گره موی سر زن و نواری که به دور قنداق پیچیده شده است دقت کنید هر دو از یک جنس و یک رنگ می باشند،همین طور شباهت نوزاد به مرد سبب شد تا پلیس حدس بزند زنی که به او مراجعه کرده دارد دروغ می گوید.همین طور اینکه اگر زن و مرد نوزاد را دزدیده بودند در خانه نمی ماندند که پلیس به سراغ آنها بیاید و آنها را به خاطر بچه دزدی دستگیر نماید.

پاسخ آزمون شناسایی شخص دروغگو

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی شخص دروغگو جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی شخص دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

معمای مبارزه با حیوانات عجیب؛مبارزه با کدوم حیوان بی خطره و از اون جون سالم به در میبری؟

آزمون شناسایی زوج ثروتمند؛به نظر شما کدومیکی از این دو زوج خیلی ساده زیست و قانع است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + یک =

دکمه بازگشت به بالا