سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زن در تصویر؛ یک زن در این تصویر حضور دارد،میتونی اونو پیدا کنی!

آزمون شناسایی زن در تصویر؛در این آزمون ما سه مرد را مشاهده میکنیم که در دور میزی کنار هم نشسته اند و مشغول صحبت با هم می باشند،اما در واقع یک زن در جمع آنها می باشد.

آیا میتوانید زن داخل این تصویر را شناسایی کنید و زن حاضر در تصویر را بیابید؟

همسر واقعی مرد رو بگو کیه و نجاتش بده: آزمون شناسایی همسر اصلی مرد: کدامیک از این دو زن دروغ می گوید؟

 

فقط کسانی که دارای قدرت بینایی عالی و دقت بالا هستند می توانند در یک نگاه زن حاضر در تصویر را شناسایی کنند. شما به کمک آزمون شناسایی زن در تصویر میتوانید اثبات کنید که یک تیزبین تمام عیار هستید. شما می توانید این آزمون را با دوستان و نزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

فرد راستگو رو بگو کدومه: اگر هوش فضایی خوبی داری بگو کی راست میگه؟

تصویر آزمون شناسایی زن در تصویر

آزمون-شناسایی-زن-در-تصویر

ثابت کنید که شما استاد مسلم در انجام آزمون ها و سوالات تصویری هستید و شما می توانید با مهارت های شناختی خود هر معما و سوالی را در کمترین زمان ممکن حل کنید. در ماه‌های اخیر، معماها و پازل‌های تصویری در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند، زیرا مهارت‌های تصویری ما را به چالش کشیده و در بلند مدت سبب رشد و توسعه حداکثری آنها می شوند. امروز نیز مجله اینترنتی اهل فان با یکی از این معماهای تصویری تحت عنوان آزمون شناسایی زن در تصویر همراه با شماست.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی زن در تصویر نگاه کنید. این آزمون، تمرکز و دقت زیادی لازم دارد. لذا تلاش کنید ذهن خود را آرام کنید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندید و سپس به تصویر آزمون شناسایی زن در تصویر نگاه کنید.

موفق نشدی زن را پیدا کنی؟ اگر چنین است، شما هم جزو بخشی از افرادی هستید که هنوز نتوانسته اید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را در احاطه خود بگیرید. می توانید بار دیگر امتحان کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی زن در تصویر

پاسخ آزمون-شناسایی-زن-در-تصویر

امیدوارم از آزمون شناسایی زن در تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی  فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

تست قدرت بینایی با سایه حیوانات: قدرت بینایی ات عالی باشه،به راحتی 11حیوان را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی زن؛کدوم یکی از زنهای موجود در تصویر واقعا زن می باشد؟

آزمون شناخت فرد فقیر؛کدام یک از افراد زیر ثروتمند نیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا