سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زندانی تحت نظر؛نابغه ای اگر بتونی در 7 ثانیه زندانی تحت نظر را شناسایی کنی!

آزمون شناسایی زندانی تحت نظر؛در تصویر آزمون شناسایی زندانی تحت نظر شما با تصویری از گوشه ای از یک پارک روبرو هستید. تعدادی آدم در تصویر مشاهده می شوند. یکی از افراد تصویر، فردی است که برای مرخصی از زندان بیرون آمده است. اما او تحت نظر پلیس می باشد تا مبادا فکر فرار به سرش بزنه. به نظر شما کدامیک از افراد زندانی تحت نظر است.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه ای موجود مخفی در تصویر بگویید کدام فرد یک زندانی تحت نظر می باشد؟

همانطور که در متن اولیه متن دیده اید شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی 7 ثانیه ای می باشید و این محدودیت هم باعث سخت تر شدن حل این گونه آزمونها می شود هم باعث دقت و تمرکز بیشتر شما دوستان عزیز می گردد.

تصویر آزمون شناسایی زندانی تحت نظر

خیلی جالبه حتما ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

آزمون شناسایی زندانی تحت نظر

یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که شما باید بر اساس نشانه ای که در تصویر موجود است، به پاسخ سوال دست پیدا کنید. مجله اینترنتی اهل فان با انتشار آزمون شناسایی زندانی تحت نظر از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند.

اگر می خواهید خود و توانائیهای شناختی تان را بهتر بشناسید، نیازمند آن هستید که خود را با ابزارها و بازی های متعددی ازمایش کنید. برای شناخت میزان نکته سنجی، تیزبینی و حتی توانائیهای شناختی خود نیاز دارید با کمک بازی های فکری خود را بسنجید.

پاسخ شما و تحلیل و منطقی شما می تواند برای این ازمون جالب باشد. پاسخ ها می تواند متفاوت باشد، اما دلیل منطقی و تحلیل صحیح که ناشی از تفکر منطقی است، هدف اصلی آزمون شناسایی زندانی تحت نظر است. چرا که شما برای ارائه پاسخ فکر کردید و مغز خود را وادار به فعالیت کرده اید. این فعالیت در حکم ورزشی مناسبی برای مغز می باشد.

تست رییس و کارمندم ببین: آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی تحت نظر

زمان به پایان رسیده است! امیدواریم توانسته باشید به پاسخ آزمون شناسایی زندانی تحت نظر رسیده باشید. به همه افراد نگاه کنید. ما فقط باید به دنبال یک نشانه می بودیم. مرد تصویر(دومین فرد از سمت چپ) زندانی تحت نظر است. او سالها در زندان بوده است و نوع لباس پوشیدن او زیاد به روز و مدرن نیست. از سوی دیگر او به مچ بند امنیتی خود نیز نگاه می کند. تا خطای دور شدن از محدوده را ندهد و برای او دردسری ایجاد نشود. به نظر شما زندانی تحت نظر کیست؟ دلیل تان چیست؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی تحت نظر

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی زندانی تحت نظر جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی تحت نظر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

نکته میز چیه: اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

 آزمون شناخت زن دروغگو: فقط خانم مارپل میتونه اینو حل کنه! با توجه به شواهد کدام زن داره دروغ میگه؟!

 معمای شناسایی همسر استاد؛ آیا میتونی همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی؟

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا