سرگرمیتست هوش

به کدوم فرد باید مدال خنگ ترین داده بشه؟

آزمون شناسایی خنگ ترین:  آیا در تست هوش امروز می توانید بگویید که کدوم شخص از اون یکی نادون تر هست؟ کدوم یکی در بی فکر بودن دست اون یکی رو می بنده؟ سرگرمی امروز را از دست ندهید.

آزمون شناسایی خنگ ترین از آن جمله معماهای تصویری است که می تواند به خوبی ذهن و توانائیهای شناختی شما را مورد آزمایش قرار داده و به چالش بکشد. شما در این ازمون باید بتوانید در زمانی که مشخص شده است، تشخیص دهید. با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

این تستم خیلی خفنه: فقط یک چشم کنجکاو می تواند 6 اشتباه را پیدا کند!

خیلی جالبه این تست: کدوم ورزشکار متقلبه و دوپینگ کرده؟

آزمون شناسایی خنگ ترین نیز یک تمرین مناسب برای مغز شماست. بله درست است ذهن ما نیز برای فعال شدن نیاز به نرمش دارد. بنابراین بایستی هر روز آن را به چالش بکشید.

تصویر آزمون شناسایی خنگ ترین

تست چالشی برای تیزبین ها: 12 اشتباه این عکس قدیمی مربوط به سال 1950 را پیدا کنید!

آزمون شناسایی خنگ ترین

یادتان نرود که شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید. بنابراین علاوه بر یافتن پاسخ درست میزان سرعت عمل شما نیز مهم است! ارائه پاسخ مناسب از سوی شما به معنای تیزبینی و دقت شماست. در این تست هوش از شما خواسته می شود که حدس بزنید در تصویر بالا چه کسی خنگ تر است؟

حتما ببین: آیا رئیس ها رو در یک نگاه می شناسی؟ پس بگو کارمند کدومه؟

برای دیدن پاسخ آزمون شناسایی خنگ ترین به پایین صفحه مراجعه کنید و پاسخ خود را مقایسه کنید:

.

اگه باهوشی اینم ببین: اگه میگن ریاضیت خوبه تست هوش کبریت و می تونی حل کنی؟!

.
.
.

اینم ببینید: فقط باهوش ترین افراد سریعا می فهمن: کدوم 3تا بچه داره؟؟

.
.

پاسخ آزمون شناسایی خنگ ترین

پاسخ آزمون شناسایی خنگ ترین

پاسخ آزمون شناسایی خنگ ترین:  شاید در نگاه اول هر دو نفر احمق به نظر برسند.شاید کسی بگوید چه کسی تا کنون با بیل هیزم شکسته است؟ اما ممکن است گاهی اوقات بدلیل ضرورت و نبود وسیله لازم، افراد با آنچه در دسترس دارند، کار خود را به انجام برسانند. لذا در تصویر سمت چپ ممکن است بدلیل نبود تبر، فرد مجبورشده با بیل این کار را بکند. هر چند سخت و طاقت فرساست.

اما در تصویر سمت راست شما با فرد احمقی روبرو می شوید که هیزم را در یک فضای سربسته (حمام) روشن کرده است و محل روشن کردن آتش بسیار نزدیک به رواندازی است که کف حمام را پوشانده است. احتمالا این قطعه صورتی رنگ از الیاف مصنوعی تهیه شده است و چه بسا ممکن است سبب آتش سوزی بیشتر و ایجاد دود و گاز دی اکسید کربن کند. لذا به صورت کلی راه اندازی پخت و پز و کباب پزی در حمام کار مناسبی نیست به خصوص با توجه به شرایط تصویر.

این فرد برای حفظ ایمنی بیشتر می توانست آتش را درون محفظه آهنی ایجاد کند.

اینم خییلی جالبه: اگه ادعای تیزبینی داری تو یه نگاه اشتباهات تصویر و بگو!

اینم ببین: می تونی حدس بزنی کدوم یکی فقیره؟ دلیلش چیه؟

چالش های تصویری چیست؟

یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

چگونه به وجود آمدند؟

چالش های تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آن ها در شبکه های اجتماعی به دلیل همه گیری کوید -19 محبوبیت پیدا کردند.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

لینک های مرتبط:

آیا می تونی سیگاری ها رو در یک نگاه تشخیص بدی؟

اگه متخصص عشق و عاشقی هستی بگو عشق استاد کدومه؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا