سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل؛ با توجه به تصویر، کدامیک از سه زن خدمتکار در تصویر می تواند قاتل باشد!؟

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل؛ در آزمون شناسایی خدمتکار قاتل شما  سه زن را مشاهده میکنید که توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفته اند. این سه زن مظنون به قتل آقای اسمیت هستند. هر کدام از آنها مدعی است که آقای اسمیت را به قتل نرسانده است. پلیس هر سه این زنان را بدلیل لکه های شبه خونی که در لباس هایشان وجود داشته است دستگیر کرده است. اما هر یک مدعی است این لکه مربوط به خون اقای اسمیت نیست.

به نظر شما کدامیک راست می گوید؟ کدامیک قاتل است؟آیا میتونی بگی کدوم یک از این سه نفر قاتل آقای اسمیت می باشد؟

کدوم زندونی قصد فرار از زندان رو دارد: آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

 

شما برای حل کردن این آزمون و پیدا کردن قاتل آقای اسمیت دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید،پس تمام دقت و تمرکز خودتون را معطوف به تصویر کنید.پس بیایید تصویر آزمون شناسایی خدمتکار قاتل را با هم ببینیم.

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

تصویر آزمون شناسایی خدمتکار قاتل

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل

زمان محدود برای پاسخگویی به سوالات آزمون های تصویری اهل فان، سختی آن ها را چند برابر می کند. چرا که شما مجبورید تمام حواس خود را جمع کنید. متمرکزتر، دقیق تر و محاسبه گرتر به تصویر نگاه کنید. این عملکرد ذهن شما را با یک چالش عمیق مواجه می کند. شاید همین درگیری ذهنی نیز یک تمرین ورزشی عالی برای مغز شما باشد.

افزایش فعالیت مغز مساوی است با حفظ سلامت این عضو مهم بدن و در نهایت افزایش کارآمدی توانائیهای شناختی که با کارکرد مغز رابطه مستفیم دارد. افراد تیزبین تر، دقیق تر، دارای تمرکز و خلاق می توانند در زمان مشخص شده این سوالات و معماهای تصویری را حل کنند!

آیا توانستید آزمون شناسایی خدمتکار قاتل رو حل کنید؟ یا هنوز پاسخی درستی به ذهنتان نرسیده است. اشکالی ندارد، ما بزودی جواب این آزمون را خواهیم گذاشت ولی می توانید بار دیگر به تصویر آزمون شناسایی خدمتکار قاتل نگاه کنید و کمی بیشتر با خود فکر کنید تا بتوانید جواب آزمون را بدهید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی خدمتکار قاتل

حال نوبت به قسمت هیجان انگیز آزمون می رسد و اونهم چیزی نیست جز جواب نهایی آن و ما نیز شما دوستان عزیز را بیشتر از این منتظر نگه نمیداریم.

قاتل کسی است که ادعا می کند انگشت خود را بریده است. حجم خونی که در لباس او دیده می شود، سبب می گردد که بپرسیم پس باید بریدگی دست وی عمیق باشد. اما چرا هیچ اثاری از خون انگشت بر روی دست دیده نمی شود؟ خون آغشته بر روی چاقو نمی تواند،خون مربوط به بریدن انگشت باشد.

پاسخ  آزمون شناسایی خدمتکار قاتل

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده و بدون نگاه کردن به پاسخ آزمون جواب درست را بدهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی خدمتکار قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی قاتل مادربزرگ: فقط زبل ها می فهمن قاتل کیه؟ باور نمی کنی؟

در تصویر تئاتر سرخ پوست ها یک اشکال غیر منطقی دارد؛ آیا آنقدر زبل هستی بفهمی؟!

آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت؛ اگر باهوش باشید می توانید در عرض 7 ثانیه متوجه آن شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا