سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی بیگانه در مترو؛ اگر مدعی تیزبینی هستی در 7 ثانیه آدم فضایی تصویر را پیدا کن!

آزمون شناسایی بیگانه در مترو؛در تصویر آزمون شناسایی بیگانه در مترو ما صحنه ای از یک واگن مترو رو میبینیم که در آن مردم نشسته اند و هر کدام قصد دارن از طریق مترو به محل مورد نظر خود برسند،هر کس مشغول به کار خود می باشد و همه چیز عادی جلوه میکند ولی در این بین فردی فضایی وجود دارد.

جالب است: آزمون شناسایی احمق ترین آدم؛کدوم فرد به نظرتون احمق ترین فرد در تصویر است!؟

آیا شما میتوانید فرد بیگانه فضایی را در این واگن مترو از سایر مردم شناسایی کرده و بگویید چه کسی آدم فضایی می باشد؟

یادتان باشد برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی بیگانه در مترو،شما تنها 7 ثانیه فرصت دارید. اگر آماده هستید می توانید به تصویر آزمون شناسایی بیگانه در مترو نگاه کنید.

تصویر آزمون شناسایی بیگانه در مترو

کارآگاها بگین: تست شناخت قاتل سینما: قبل از اینکه حادثه بدی رخ بده، قاتل سینما را شناسایی کن!

آزمون شناسایی بیگانه در مترو

یادتان باشد که زمان کوتاه 7 ثانیه ای به خاطر سخت تر شدن آزمون شناسایی بیگانه در مترو است. شما باید از نهایت دقت، تمرکز و بینایی خود برای ارائه پاسخ استفاده کنید.

شما با انجام سوالات هوش ساده نظیر آزمون شناسایی بیگانه در مترو می توانید مغز خود را تمرین دهید. شما می توانید با انجام هر کدام این سوالات دقت و تمرکز خود را محک بزنید. شما می توانید با محک زدن توانائیهای شناختی، عملکرد مغزی حود را افزایش دهید. با انجام هر کدام از این تست ها می توانید دقت نظر و توجه خود را به رخ دیگران بکشید.

کارآگاها بگین:معمای هوش شرلوک هولمز: سناریوی قتل را در 5 ثانیه کشف کنی نابغه ای!

بازی های فکری و چیزهایی مانند پازل، معما، تست و یادگیری یک زبان جدید همگی می توانند برای ذهن شما مفید باشند. مجله اینترنتی اهل فان هر روز سوالات و معماهای زیادی برای مخاطبان خود فراهم می کند. شما باید بتوانید از دقت و تمرکز خود برای حل سوالات هوش ساده تصویری کمال استفاده را برده و برای معما یک جواب منطقی ارائه دهید.

اینم ببین: آزمون شناسایی تعداد فرزندان؛کدام فرد دارد حقیقت را میگوید پرستار یا زن بیمار!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی بیگانه در مترو

کافی است به افراد و جزئیات تصویر آزمون شناسایی بیگانه در مترو بیشتر دقت کنید. به مرد اول از سمت راست دقت کنید. به دستی که کاغذ را گرفته است نگاه کنید. تعداد انگشتان او به مانند افراد عادی نیست. میان دست راست و چپ او تفاوت زیادی دیده می شود.

خیلی جالبه: آزمون شناخت خیانتکار: کدوم یک ازین مردا مثل پیکه به شکیرا خیانت کرده؟!

پاسخ آزمون شناسایی بیگانه در مترو

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی بیگانه در مترو جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی بیگانه در مترو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

حکایت قورباغه ها و لک لک ها،داستانی آموزنده و پندآموز

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر پارک؛اگه به خودت مطمئنی،در یک نگاه اشتباه تصویر را پیدا کن!

آزمون شناخت معلم فقیر: واقعیت دردناک تصویر را شناسایی کنید و معلم فقیر را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا