سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر؛به نظر شما چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر؛ در تصویر آزمون شناسایی آدم در معرض خطر شما با یک صحنه خطرناک روبرو هستید. دو فرد در حال نزدیک شدن به مسیر قطار هستند. قطار در حال نزدیک شدن هست. در حالی که یکی از افراد هدفون به گوش داشته و احتمالا با صدای بلند آهنگ گوش می دهد و متوجه نزدیک شدن قطار نیست. در سمت دیگر یک روشندل (نابینا) هم به خط قطار در حال نزدیک شدن است. هر لحظه امکان تصادف وجود دارد. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر در معرض خطر بیشتر قرار دارند؟ دلیل شما چیست؟

اینم ببین: آزمون شناسایی احمق ترین آدم؛کدوم فرد به نظرتون احمق ترین فرد در تصویر است!؟

شما برای پاسخ دادن  به این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید،پس با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید در کمتر از 8 ثانیه بهترین و معقولانه ترین پاسخ را ارائه دهید.

اینم ببین: معمای برداشتن شمس کم خطر: کدام مخزن را برای برداشتن انتخاب کنیم ایمن تر است؟

تصویر آزمون شناسایی آدم در معرض خطر

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر

سلول های خاکستری مغز مهمترین بخش وجودی انسان است که بهبود عملکرد آن می تواند بر زندگی انسان تأثیر مثبت بگذارد. همان گونه که جسم انسان نیاز به ورزش دارد، مغز نیز نیاز به تمرین و ورزش دارد. بازی های فکری بهترین گزینه برای ورزش مغز به شمار می رود.

سوال هوش تصویری امروز که تحت عنوان آزمون شناسایی آدم در معرض خطر از جمله سوالات هوش تصویری است که فعالبت های مغز را دو چندان می کند.انجام این آزمون تنها برای کسانی که دارای مهارت های ذهنی و شناختی بالا هستید، در زمان مشخص شده ممکن است. آزمون شناسایی آدم در معرض خطر می تواند میزان احاطه شما  بر حواس های پنج گانه را تعیین کند.

همان گونه که بارها اشاره شد، مهارت های شناختی به وسیله بازی های فکری و انواع و اقسام سوالات و معماهای هوش توسعه و بهبود پیدا می کند. به واقع شما برای پاسخ به این گونه سوالات، نیاز دارید که از تمام ظرفیت های هوش، دقت و تمرکز خود استفاده کنید تا در زمان محدود مشخص شده، آن را حل کنید. به این ترتیب فعالیت های مغز شما افزایش پیدا می کند.

سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص شده، این بازی فکری را رمزگشایی کنید. تا آنجا که می توانید تصویر و احتمالات را تجزیه و تحلیل کنید. اگر پاسخ را تاکنون پیدا نکرده اید؛ می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر را بررسی کنید و وضعیت را تحیل کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه؛ فقط یه نابغه میتونه سریع بگه که اشتباه تصویر کجاست!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم قشنگه: تست روانشناسی آینه: آینه ای که دوست داری رو انتخاب کن تا بگم بزرگترین عیبت چیه؟

پاسخ آزمون شناسایی آدم در معرض خطر

به نظر می رسد که فرد سمت راست بیشتر در معرض خطر است. چرا که مشغول گوش دادن به آهنگ است. کلاه سویشرت را به سر خود کشیده و نمی تواند سمت راست و چپ خود را به درستی ببیند. لذا امکان تصادف او زیاد است. اما فرد سمت چپ اگر چه نابیناست، و حس بینایی خود را از دست داده است، اما دیگر حواس او قوی است. قطعا او با عصای خود متوجه خطوط آهن شده است و همچنین صدای قطار را شنیده است. لذا او قطعا متوجه نزدیک شدن قطار شده و صبر خواهد کرد تا قطار عبور کند.

پاسخ آزمون شناسایی آدم در معرض خطر

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی آدم در معرض خطر جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم در معرض خطر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

آزمون شناخت راستگویی همسر: این مرد شلوارش 2 تا شده یا نه؟! خانمای تیزبین بیاین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا