سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت مرگ زودتر؛به نظرتون شوهر کدوم زن زودتر میمیره؟

آزمون شناخت مرگ زودتر؛در این آزمون دو زن را مشاهده میکنیم که مشغول آشپزی کردن و درست کردن غذا برای شوهراشون هستن،ولی متاسفانه با طرز تهیه غذایی که این دو خانم در پیش گرفتن به زودی باعث دیدار شوهراشون با عزراییل می شوند.

وظیفه شما این است که با ذکر دلیل و منطق بگویید شوهر کدوم زن زودتر میمیرد.آیا میتوانید جواب آزمون شناخت مرگ زودتر رو بدید؟

اینو میتونی حل کنی؟آزمون شناخت مرد خطرناک: اگر باهوشی بگو کدام مرد خطرناکه؟

 

امروزه شبکه های اجتماعی به یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین بخش اینترنت تبدیل شده اند . شاید علت این حجم از علاقمندی به دو دلیل باشد. افراد می توانند با توجه به سبک علاقمندی خود، به جستجو در این شبکه ها ویافتن مطالب خود بپردازند. در این میان مطالب که حاوی محتوای سرگرم کننده است بیشتر مورد جستجو بوده و صفحات مربوط به موضوعات تفریح وسرگرمی بیشترین دنبال کننده ها را دارند.

با این آزمون هوش و نکته سنجیتو بسنج: آزمون هوش تصویری مادر: کدام کودک متعلق به مادری است که روی تاب نشسته است؟

 

تصویر آزمون شناخت مرگ زودتر

آزمون شناخت مرگ زودتر

سوال تصویری آزمون شناخت مرگ زودتر که امروز در سایت اینترنتی اهل فان منتشرشده است یکی دیگر از آزمون هایی است که می تواند شما را به خوبی به چالش بکشد. شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که بتواند به شما کمک کند تا این آزمون را حل کنید. تیزبینی، دقت و تمرکز و نیز داشتن قدرت تحلیل، کلید موفقیت در این آزمون ها است. یادتان باشد که این آزمون نیز دارای زمان محدود برای پاسخگویی است و شما باید شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید. به هر حال آزمون شناخت مرگ زودتر مهارت و تواناییهای شناختی و حتی ذهن شما را رشد و تقویت می دهد.

در تصویر آزمون شناخت مرگ زودتر شما دو زن را می بینید که با نوع غذا درست کردنشون بزودی باعث مرگ شوهراشون میشن.شما برای حل کردن این آزمون محدودیت زمان ده ثانیه ای دارید،پس با دقت به تصویر نگاه کنید و از ذهن برتر خود نهایت استفاده رو ببرید.

به نظرتون کدوم زن باعث مرگ زودتر شوهر خود می شود؟اگر در کمتر از 10 ثانیه پاسخ را ارائه دهید هوش و دقت شما بسیار بالاست. زمان شما شروع شد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

آیا توانستید جواب آزمون شناخت مرگ زودتر  را بیابید؟ اگر جوابتان بله می باشد باید به خود آفرین بگویید که شما آدم بسیار نکته بین و ریز سنجی هستین،اگر جوابتان خیر بود اشکالی ندارد چون میتوانید با دیدن آزمون های دیگر قدرت دید و هوش تحلیلی خود را بالاتر ببرید و اینگونه شما نیز دارای ذهن باز و متفکری می شوید.

پاسخ آزمون شناخت مرگ زودتر

شوهر زن سمت راستی زودتر میمیرد،چون وی مبتلا به ویروسی خطرناک شده که با دست زدن به سبزیجات و محیط آشپزخانه باعث آلودگی غذا می شود و همین باعث سرایت بیماری به شوهرش و مرگ وی می شود.

پاسخ آزمون شناخت مرگ زودتر

آیا توانستین آزمون شناخت مرگ زودتر را در مدت زمان مورد نظر حل کنید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اینارم ببین:

فقط اگر چشمان تان سالم باشد پاندا را در عرض 5 ثانیه در تصویر پیدا می کنید!

آزمون شناخت بچه خون آشام؛کدم یکی از بچه ها به نظرتون یک خون آشامه؟

آزمون چالشی یافتن اتومبیل متفاوت: فقط افراد با ضریب هوشی بالای 105 می توانند در 5 ثانیه ببینند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا