سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت فرد فقیر؛کدام یک از افراد زیر ثروتمند نیست؟

آزمون شناخت فرد فقیر؛در این آزمون افرادی را مشاهده میکنیم که به یک رستوران برگر رفته اند و در صف ایستاده شده اند تا نوبتشان برسد،همه این افراد به ظاهر ثروتمند و پولدار به نظر میرسند،ولی یکی از آنها اینگونه نیست بلکه دارای وضع مالی خوبی نیست و ادای ثروتمندان را در می آورد.

آیا میتوانید این فرد فقیر را از بین افراد ثروتمند تشخیص دهید؟

 

جواب اینو میتونی بگی:آزمون شناخت مرد گرگینه؛کدام یک از مردها یک گرگینه می باشد؟

اینم ببین: آزمون شناسایی قاتل تصویر: فقط کسایی که هوش کارآگاهی شبیه شرلوک هلمز دارند،قاتل را پیدا می‌کنند!

سوال تصویری امروز با عنوان آزمون شناخت فرد فقیر تلاش دارد سطح ادراک، تحلیل و هوش شما را مورد ارزیابی قرار دهد. شما با کمک این سوالات و معماهای تصویری می توانید مغز خود را ورزش دهید و در عین حال یک سرگرمی خوب و مناسب برای اوقات فراغت خود داشته باشید. تلاش کنید  آزمون شناخت فرد فقیر را در 10 ثانیه حل کنید.

 

آزمون شناخت فرد فقیر

آزمون شناخت فرد فقیر

همانطور که اشاره شد شما با کمک آزمون شناخت فرد فقیر می توانید ثابت کنید که یک نابغه واقعی هستید و این معمای تصویری را در زمان مشخص شده شکست دهید. آیا فکر می کنید در این آزمون موفق می شوید. موفقیت شما به معنای نکته سنجی، تیزبینی و هوش بالای شماست که می توانید به آسانی شرایط و پدیده ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

شما در تصویر آزمون شناخت فرد فقیر با تصویری عجیب روبرو هستید. در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب نگاه کنید یکی از این افراد دارای ثروت نمیباشد و فقط تظاهر میکند که ثروتمند است. اما کدامیک؟ شما برای پاسخگویی به این آزمون، نیازمند دقت و تمرکز عالی و در عین حال قوه تحلیل و ادراک بالا هستید.

جواب اینو میتونی بگی:آزمون شناخت مرد گرگینه؛کدام یک از مردها یک گرگینه می باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

جواب این آزمون چی میشه؟آزمون شناخت معلم پولدار؛به نظر شما کدوم یکی از معلما پولداره؟

زمان شما برای ارئه پاسخ به آزمون شناخت فرد فقیر تمام شد! امیدواریم توانسته باشید این تست تصویری-ذهنی را در مدت زمان تعیین شده انجام داده باشید.

پسر نوجوانی که لب تاب در دست دارد ثروتمند نیست،زیرا اگر به مارک آن به دقت نگاه کنید هیچگونه شباهتی به مارک معروف اپل ندارد و این محصول در دستان وی یک جنس فیک می باشد.

پاسخ آزمون شناخت فرد فقیر

امیدوارم از آزمون شناخت فرد فقیر خوشتان آمده باشدفما رو ازنظرات ارزشمند خود بهرمند گردانید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اینارم ببین:

تست هوش بچه خون آشام رو پیدا کن! فقط زبلا زود می فهمن!

اگه آدم شناس خوبی هستی بگو کدوم زن پولداره؟ چرا؟

آزمون شناسایی همسر واقعی؛کدوم یکی از این دو زن همسر مرد می باشد؟

آزمون آرایشگر دیوانه؛به نظر شما کدوم آرایشگر دیوانه تر است؟

آزمون نامزد پولدار زن؛اگه گفتی کدوم زن نامزدش میلیونره؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا